Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش محمدی نافچی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا درباره توقف عملیات ساخت خانه اسکواش استان در مرحله خاک‌برداری پس از گذشت حدود پنج ماه از زمان کلنگ‌زنی این خانه با حضور رییس فدراسیون اسکواش در شهرکرد افزود: برای ساخت این فضای ورزشی و اداری از ابتدا قرار بود در صورت جذب کمک خیرین، عملیات فونداسیون اجرایی شود و در حال حاضر نیز ساخت این بنا در اهداف بلندمدت هیات تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات احداث خانه اسکواش در بودجه سال آینده اشاره و تصریح کرد: به دلیل آنکه در حال حاضر اردوهای تمرینی ورزشکاران این رشته در استان اصفهان برگزار می‌شود، لازم است برای تامین زیرساخت و ایجاد کورت اسکواش در چهارمحال و بختیاری اقدام سریع‌تری انجام شود از این رو در چندین مرحله شرایط ایجاد کورت در مجموعه ورزشی یادگار امام واقع در قلات شهرکرد با حضور مسوولان مربوطه نیز بررسی شد اما در پایان بی‌نتیجه ماند.

محمدی یادآور شد: به نظر می‌رسد برای ایجاد کورت اسکواش در استان سخت‌گیری‌های زیادی اعمال می‌شود در حالی که در استان‌های دیگر با استفاده از کامپوزیت‌های مهندسی، چنین فضایی برای تمرین ورزشکاران ساخته شده است.

وی در خصوص جذب کمک خیرین برای احداث کورت اسکواش در استان نیز گفت: تسهیل روند جذب سرمایه‌گذاران خصوصی به ویژه خیرین برای ساخت فضاهای ورزشی ضرورت دارد به طوری برای ساخت خانه اسکواش با وجود اعلام آمادگی خیرین، ارجاع تاییدی نقشه‌ها به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و لزوم پرداخت مبلغی نزدیک به ۱۲۰ میلیون ریال برای صدور تاییدی که پرداخت آن نیز از توان هیات خارج بود، موجب شد تا زمان فراهم شدن مقدمات طولانی شود و همچنان پیگیری‌ها در این مورد ادامه دارد.

محمدی برآورد مبلغ مورد نیاز برای ساخت خانه اسکواش در شهرکرد را حدود ۶ تا هشت میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با صرف چهار میلیارد ریال می‌توان به کورت رسید و برای ساخت غذاخوری، رختکن، سرویس بهداشتی و فضای اداری در مراحل بعدی اقدام کرد.

رییس هیات اسکواش چهارمحال و بختیاری درباره امکان ساخت کورت در دیگر شهرهای استان نیز افزود: در یک سال اخیر برای ساخت چنین فضایی در شهرهای فرخشهر و هفشجان رایزنی‌هایی انجام شده است و تلاش می‌شود در ادامه با کمک شهرداری‌ها برای ایجاد زیرساخت‌های این رشته برنامه‌های موثرتری انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود ۴۰۰ نفر از ورزشکاران استان در سامانه‌های ثبت فعالیت اسکواش نام‌نویسی کرده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر از این تعداد افراد بیش از ۱۰۰ نفر در بخش مردان و زنان به صورت فعال تمرینات خود را در اسکواش دنبال می‌کنند.

محمدی برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا سطح فنی با حضور مربی تیم ملی در شهرکرد را از جمله مهم‌ترین اقدامات هیات اسکواش برای توانمندسازی ورزشکاران و مربیان استان بیان کرد و یادآور شد: ورزشکاران و مربیان آموزش‌های مقدماتی را فرا گرفته‌اند و برای پیشرفت در این رشته به تمرین در کورت اختصاصی نیاز دارند.

به گزارش ایرنا، کلنگ احداث خانه اسکواش چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین فضای اختصاصی این رشته ورزشی، نهم مرداد امسال با حضور مسعود سلیمانی رییس‌ فدراسیون اسکواش در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد به زمین زده شد.

برچسب‌ها مسعود سلیمانی اسکواش شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلیمانی اسکواش شهرکرد مسعود سلیمانی اسکواش شهرکرد چهارمحال وبختیاری خانه اسکواش برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی برای تکمیل زائر سرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شد، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات بحق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه می باشد.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روز جاری به روستاهای صعب العبور شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم به مدیران استانی برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

گزارش هیئت مدیره زائرسرا و شورای اسلامی از دیگر بخش های این نشست بود.

گفتنی است؛ زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.

این زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لازم به ذکر است، در این نشست سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز حضورداشتند.

کد خبر 6093748

دیگر خبرها

  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد