Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«فریبا گودرزی» کارشناس هواشناسی روز جمعه درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، گیلان، مازنداران، گلستان، تهران، البرز، شمال ایلام و همدان بارش باران، برف و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و ارتفاعات کرمان بارش خفیف باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی افزود: فردا - شنبه - نیز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شاهد بارش باران، برف همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما خواهیم بود. در این مناطع هوای حدود پنج تا هفت درجه سردتر خواهد شد.

این کارشناس تاکید کرد: در جنوب استان‌هایی مانند بوشهر، فارس، هرمزگان و برخی از مناطق کرمان وزش باد، بارش باران همراه با رعد و برق را داریم.

گودرزی با بیان اینکه روز یکشنبه اغلب استان‌های کشور آسمانی صاف دارند اما دوشنبه و سه‌شنبه جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را داریم، افزود: تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی خواهیم داشت. شنبه و یکشنبه آب‌های خلیج فارس مواج می‌شود و در تهران نیز شاهد وزش باد و بارش پراکنده خواهیم بود. بیشنیه دمای استان تهران به ۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

این کارشناس هواشناسی در ادامه افزود: فرودگاه اصفهان و ورزقان منفی ۹ درجه سانتی‌گراد و مشکین شهر با منفی هشت درجه سانتی‌گرادف سردترین مناطق کشور هستند. زرآباد سیستان و بلوچستان و جاسک با ۳۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرهای کشور هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی سرما برف و باران بارش باران درجه سانتی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب در افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال بارش برف، بارش شدید باران، رعد‌وبرق و سرازیرشدن سیلاب‌ در ۱۷ ولایت کشور هشدار داده است.

این ریاست بارش برف و باران و سرازیرشدن سیلاب‌ را برای فردا (دوشنبه، ۱۰ ثور) در ولایت‌های بدخشان، تخار، سمنگان، بغلان، نورستان، کنر، لغمان، ننگرهار، پنجشیر، کاپیسا، پروان، بامیان، کابل، میدان وردک، لوگر، پکتیا و خوست پیش‌بینی کرده است.

ریاست هواشناسی افغانستان همچنین میزان بارش باران را در نقاط مختلف این ولایت‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است که در روزهای اخیر شمار زیادی از ولایت‌های کشور شاهد بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب‌ بوده است.

به تازگی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی اعلام کرد که بارندگی و سیلاب در سه روز اخیر در کشور جان هشت نفر را گرفته و سه نفر را زخمی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد