Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش سوزی در یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های آمریکا، یورش جنگنده‌های سعودی به شمال پایتخت یمن و آتش سوزی در کشتی بنگلادشی مهم‌ترین خبر‌های جهان در ساعات گذشته هستند. خبرگزاری میزان – مهم‌ترین رویداد‌ها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته عبارتند از: *شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا براساس جدیدترین آمار‌ها تاکنون ۲۷۸ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۲۵ نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده و ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۳۴ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*صنعا زیر آتش جنگنده‌های ائتلاف سعودی جنگنده‌های ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان صبح جمعه مناطق مختلف «صنعا»، پایتخت یمن را بمباران کردند. *تیراندازی مرگبار در کالیفرنیای آمریکا پلیس شهر «لس آنجلس» ایالت «کالیفرنیا» آمریکا در عملیات نجات، فرد مظنون و یک دختربچه را کشت. یک نفر نیز در جریان این عملیات زخمی شد. *آتش سوزی در کشتی بنگلادشی جان بیش از ۳۰ نفر را گرفت بر اثر وقوع آتش سوزی در یک کشتی بنگلادشی ۳۲ سرنشین آن کشته شدند. *بلژیک فعالیت ۷ رآکتور هسته‌ای خود را متوقف می‌کند دولت بلژیک متعهد شد تا سال ۲۰۲۵ فعالیت ۷ رآکتور هسته‌ای خود را متوقف کند. بیشتر بخوانید: سرخط خبر‌های مهم جهان در ۲ دی سرخط خبر‌های مهم جهان در یکم دی *آتش سوزی در تاسیسات پالایشگاهی آمریکا ۴ زخمی برجای گذاشت بر اثر آتش سوزی در مجتمع «اکسون موبیل» در «تگزاس» آمریکا، یکی از بزرگ‌ترین تاسیسات پالایش و پتروشیمی در آمریکا چهار نفر زخمی شدند. *اولیانوف سیاست فشار حداکثری علیه ایران را عامل وضعیت فعلی برجام خواند «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، سرعت فعالیت هسته‌ای ایران را نتیجه تداوم سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه این کشور خواند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا ائتلاف سعودی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل آمریکا ائتلاف سعودی ائتلاف سعودی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات