Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای بختیاری جوی‌آباد خمینی شهر با اشاره به اینکه پیرامون فداکاری ملت و شهدای ایران سخنان بسیاری وجود دارد، گفت: از ابعاد مختلف می‌توانیم به این موضوع بپردازیم، آن چیزی که ما امروز به عنوان ملت بزرگ و افتخار آفرین ایران از آن برخوردار هستیم، یک هویت ملی و اسلامی است که در دنیا نظیر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دنیا با یک ایمان متفاوت مواجه است، ایران امروز ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نبوده و امروز به عنوان یک ملت ممتاز، افتخارآفرین و استثنایی در سطح دنیا شناخته می‌شود.

وی گفت: اگر بخواهیم عدد بر زبان جاری کنیم از شمارش خارج است چراکه در روز ده‌ها میلیونی بار نامه ایران در رسانه‌های مختلف دنیا تکرار می‌شود و علت آن مطرح شدن ملت ایران در سایه سار انقلاب اسلامی است. هویت ملی و اسلامی ملت ایران ماحصل فداکاری ملت ایران در طول تاریخ به ویژه در طول دوران انقلاب اسلامی بوده، این در حالی است که ۲ مولفه مهم و تاثیرگذار مذهب تشیع و اسلام ناب و همچنین فداکاری مردم به ویژه عشایر و خاص عشایر بختیاری و زاگرس‌نشین بوده که باعث خلق این موقعیت گردیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان یکی از پیام‌های حضرت امام (ره) گفت: امام (ره) در پیامی اظهار داشته‌اند که عشایر ذخیره حضرت بقیه الله الاعظم (عج) هستند. عشایر در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی بسیاری داشتند به گونه‌ای که آمار شهدای عشایر بختیاری از استان‌های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، بوشهر، کرمان، همدان، ایلام، مرکزی و ... بسیار است. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، وفاداری عشایر بختیاری به تشیع، سیادت، اسلام و ایران باعث شد که بیشترین شهید را تقدیم کنند.

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: امروزه ایران اسلامی به عنوان یک جزیره امن به شمار می‌رود، ایرانی که توانسته جبهه مقاومتی تشکیل دهد تا رژیم صهیونیستی را در محاصره نگه دارد. ما در دوران دفاع مقدس تجربه در محاصره افتادن را داریم و می‌دانیم حال و هوای انسان زمانی که در محاصره تنگ قرار می‌گیرد، به چه صورت است. حال امروز رژیم صهیونیستی نیز به گونه‌ای بوده که در محاصره یک نیروی قوی قرار گرفته است. رژیم صهیونیستی امروزه در محاصره انقلاب اسلامی بوده و این میراث شهدای والامقام ما است.

وی گفت: این امنیت ملی با دلار، فناوری و تجهیزات به وجود نیامده، بلکه با فداکاری فرزندان این مردم از سراسر کشور به دست آمده است، ما امروز میراث‌دار چنین افتخاراتی هستیم. در سابقه و دیرینه کشور‌های اروپایی و همچنین آمریکای جهان‌خوار هیچگونه خدمتی به کشور‌های اسلامی وجود ندارد.

مقام معظم رهبری بسیار از واژه جهاد استفاده می‌کنند

در ادامه فرمانده سپاه خمینی‌شهر با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های محله جوی‌آباد گفت: به نیابت از مردم شریف و شهیدپرور محله جوی‌آباد خمینی‌شهر و همچنین مسئولین، مقدم مهمانان مراسم گرامیداشت مقام شهدای والامقام را گرامی می‌دارم. پس از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا در بحث ضدعفونی و گندزدایی از محلات، محله جوی‌آباد در شهرستان خمینی‌شهر پیشتاز بود و در کمک‌های مومنانه نیز پس از فرمان مقام معظم رهبری بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی توسط مردم شریف این محله که بعضاً خودشان در فقر به سر می‌برند، توزیع شد و همچنین این محله در تشکیل قراگاه محله محوری شهید قاسم سلیمانی نیز پیشتاز بود.

سرهنگ محمد کریمیان گفت: در بحث مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی که انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از موارد اخیر آن بود، میزان مشارکت محله جوی‌آباد تقریباً ۲ برابر متناسب مشارکت شهرستان خمینی‌شهر بود با توجه به اینکه بسیاری از مردم محله برای مشارکت در انتخابات به زادگاه خود مراجعه کرده بودند و این نشان از انقلابی بودن مردم جوی‌آباد دارد.

وی با بیان اهداف نخستین یادواره شهدای بختیاری گفت: با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان اصفهان در سال آینده، یادواره شهدا در اقشار، قومیت و محلات مختلف در جهت شناساندن شهدای عظیم شهرستان خمینی‌شهر در این کنگره برنامه‌ریزی شد. اگر دنبال کننده فرمایشات مقام معظم رهبری باشید درمی‌یابید که ایشان کلیدواژه‌هایی را بیان و بر آن‌ها تاکید می‌کنند، در سال‌های اخیر به کرات مشاهده کردیم که حضرت آقا بسیار از واژه جهاد استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه خمینی‌شهر گفت: این یادواره برای الگوسازی نسل جوان در جهت انقلاب برگزار شده، مشکلات امروز و در راس آن مشکلات اقتصادی نیاز به مدیریت جهادی دارد که بهترین الگو برای مدیریت جهادی، مدیریت هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا دفاع مقدس انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی محله جوی آباد خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود

بر اساس این اطلاعیه، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی دو (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش برابر جدول تقویم زمانی انجام می‌شود و مدارس به دانش‌آموزان اطلاع رسانی کرده و با توجه به شرح جدول تقویم زمانی، نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند.

در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

کد خبر 6087517

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد