Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به تصمیم گرفته شده در ستاد تنظیم بازار کشور کلیه وظایف و تکالیف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتئینی از تولید و تامین تا نظارت بر توزیع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این تصمیم در راستای یکپارچه کردن زنجیره تامین، توزیع، تنظیم و نظارت توسط یک دستگاه گرفته شده و از این به بعد گزارش کلیه بازرسی‌ها به این سازمان تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این تصمیم ملی در چهارمحال و بختیاری نیز به همین صورت کلیه هماهنگی‌ها در جهت تولید، توزیع، تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتئینی از جمله میوه، مرغ و تخم مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی خواهد بود.

گفتنی است تا قبل از این تصمیم وظیفه نظارت و تسهیل در تولید محصولات کشاورزی و پروتئینی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی و مسؤولیت توزیع، نظارت و تنظیم بازار این محصولات بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بود که در حال حاضر کلیه مسؤولیت‌های این حوزه به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی زنجیره تامین تولید محمد رضا رئیسی جهاد کشاورزی صمت محصولات کشاورزی و پروتئینی جهاد کشاورزی بر عهده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰ تن است و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.
وی افزود: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند