Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در آستانه از سر گرفته شدن مذاکرات وین، موضع خود را در قبال این مذاکرات اعلام کرد. خبرگزاری میزان – در حالی که مذاکرات وین هفته آینده از سر گرفته می‌شود، گمانه زنی‌ها و موضع گیری‌ها در این باره ادامه دارد.   لاپید: با توافق خوب مشکلی نداریم   «یائیر لاپید»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، مدعی شد «تل آویو»، از «توافق خوب» برای جلوگیری که از آن چه «دستیابی ایران به سلاح هسته ای» خواند، حمایت می‌کند، اما همچنان تشدید تحریم‌ها را بهتر از احیای برجام می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود «اسرائیل ترجیح می‌دهد که آمریکا و دیگر قدرت‌ها از مذاکرات هسته‌ای با ایران کناره گیری کنند تا این که توافقی بد را دنبال نمایند.»   وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بهترین سناریو درباره مذاکرات وین را «توافق خوب» نامید و ادعا کرد «ما هیچ مشکلی با توافق خوب نداریم؛ سناریوی بعدی، عدم توافق و تشدید تحریم‌ها با هدف اطمینان از عدم پیشرفت هسته یا ایران است و سومین و بدترین سناریو، توافق بد است.» بیشتر بخوانید: مذاکرات وین دوشنبه از سر گرفته می‌شود فضا برای توافق دیپلماتیک وجود دارد   اولیانوف: وضعیت فعلی برجام نتیجه تدوان سیاست فشار حداکثری است   «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین و رئیس هیئت مذاکره کننده روسیه در مذاکرات وین، با چند توییت مواضع مسکو در قبال این مذاکرات و شرایط آن را تشریح کرد.   وی نوشت «از نظر مفهومی ما طرفدار رویکرد متفاوتی هستیم؛ ما بر اساس این درک که همه ما در یک قایق هستیم، حرکت می‌کنیم؛ در مذاکرات وین، جبهه متحدی علیه ایران وجود ندارد و ایران شریک ارزشمند و محترم ماست؛ ما باید با هم راه حل‌های قابل قبول برای همه را پیدا کنیم.»   «اولیانوف» همچنین پیشرفت در فعالیت هسته‌ای ایران را نتیجه تداوم سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه این کشور خواند.   هماهنگ کننده اتحادیه اروپا زمان از سر گرفته شدن مذاکرات وین را ۲۷ دسامبر (۶ دی) اعلام کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل مذاکرات وین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مذاکرات وین تحولات بین الملل مذاکرات وین مذاکرات وین توافق خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رئیسی: تحریم‌ِ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • فیلم/ رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • فیلم| رئیسی: تحریم‌ِ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی