Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان طی حکمی از سوی علی محمد زنگانه _ استاندار گلستان_ «حاجی‌گلدی کر» به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان منصوب شد.

استان گلستان مهد اقوام و مذاهب و بی تردید پایتخت همدلی و همزبانی میان اقشار مختلف مردم در طول سالهای متمادی است که تبلور این همدلی بارها و بارها در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی نیز با فراوانی بسیار بالا به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بار و در راستای بهره مندی از شایستگان و نخبگان اقوام و مذاهب، استاندار گلستان طی حکمی حاجی گلدی کر از نخبگان ترکمن و اهل سنت استان را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان منصوب کرد.

در حکم دکتر علی محمد زنگانه خطاب به حاج گلدی کر آمده ؛ امید است با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، جهادی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون مداری کوشا باشید.

حاجی گلدی کر سوابقی همچون فرماندارشهرستان های ترکمن و آق قلا، مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان، یک دهه مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و بیش از یک دهه سوابق کاری در وزارت کشور را در رزومه کاری خود دارد.

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه حاج امانگلدی کر فردا با حضور استاندار گلستان برگزار و از زحمات نورالله عباسی در این سمت تقدیر و تشکر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند

معاون نخست وزیر قزاقستان در دیدار با معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان اظهار داشت بسیاری از کشورها تمایل دارند در بخش‌های مختلف با حکومت کنونی افغانستان روابط داشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سریک ژومانگارین» معاون نخست وزیر قزاقستان در دیدار با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌ وزیر حکومت طالبان گفت: اکنون افغانستان یک کشور آرام در منطقه است و به همین منظور کشورهای جهان می‌خواهند در بخش‌های مختلف روابط خود را با کابل برقرار نمایند.

ژومانگارین در این دیدار آمادگی قزاقستان برای همکاری در بخش‌های فرهنگی و اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان افغان را اعلام کرد.

وی همچنین خواستار آغاز پروازهای مستقیم کابل به آستانه شد.

عبدالکبیر نیز تاکید کرد: امارت اسلامی مرزهای افغانستان را کاملاً کنترل کرده، مواد مخدر و فساد را ریشه کن کرده است و حاکمیت ملی مستقلی را را احیا نموده است.

در کمتر از سه سال گذشته، حکومت طالبان بارها اعلام کرده است با ایجاد امنیت همه جانبه در افغانستان بیش از هر زمان دیگری، شرایط برای اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی در این کشور مساعدتر شده و میزان تبادلات تجاری میان افغانستان و دیگر کشورهای منطقه به خصوص همسایگانش افزایش یافته است.

ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستانطالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابدبرگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند