Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد پیرآیقرچمن پرتاب‌گر تیم ملی ناشنوایان کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که بالاخره صاحب کار و شغل شدم و باید بگویم در روز اول کاریم هیجان و حس خوبی را داشتم.

وی افزود: 10 سال بود که در حال نامه‌نگاری بودم و خیلی‌ها هم کمک کرده و موضوع را رسانه‌ای کردند که نتیجه‌ای نداشت، اما مصاحبه دو ماه پیش که خبرگزاری فارس با من کرد نقطه عطفی این موضوع شد و خیلی بازتاب داشت و رسانه‌های دیگر هم حمایت کردند و از همه‌ی خبرنگاران و رسانه‌ها‌ و اعضای شورای شهر و‌ شهردار‌ تبریز تشکر دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکر ویژه از استاندار محترم سردار عابدین، مدیر کل ورزش و جوانان استان دکتر بهتاج و همچنین دکتر دبیری دارم و امیدوارم به مشکلات معلولین عزیز رسیدگی شود و به حق و حقوقی خود دست یابند.

قهرمان مسابقات جهانی 2021 لهستان در پرتاب وزنه گفت: ‌الان که به شغل دست یافتم خیالم راحت شده و با بدون دغدغه فکری برای مسابقات مختلف آماده می‌شوم.

وی افزود: خودم را آماده برای مسابقات المپیک آماده می کنم که وقت خیلی کمی تا این مسابقات دارم و باید فشرده کار کنم.

سجاد پیرآیقرچمن خاطر نشان ساخت: اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مسابقات  ناشنوایان در برزیل برگزار می‌‌شود و هدفم در این مسابقه رکوردشکنی و کسب مدال طلا است.

 

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: هیجان مسابقات جهانی تبریز مدال طلا فارس تبریز پیرآیقرچمن سجاد پیرآیقرچمن سردار خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد