Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های ائتلاف سعودی مناطق نزدیک به بیمارستان العلیاء در صنعا پایتخت یمن را هدف حمله قرار دادند که بر اثر آن خساراتی به منازل اطراف وارد و فعالیت بیمارستان نیز متوقف شد. منابع محلی اعلام کردند جنگنده‌های سعودی خیابان الزبیری و تقاطع بغداد نزدیک مدرسه بغداد را هدف قرار دادند. یک شهروند نیز مقابل بیمارستان العلیاء زخمی شد و کادر بیمارستان و بیماران بستری در آن نیز به شدت دچار رعب و وحشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع بیمارستانی اعلام کردند بر اثر شدت خسارات وارده به بیمارستان، فعالیت آن متوقف شد.

تصاویر حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به صنعا

شبکه تلویزیونی المسیره تصاویری از حملات هوایی بامداد جمعه ائتلاف متجاوز سعودی به چند منطقه مسکونی در صنعا از جمله ورزشگاه الثوره (انقلاب)، محله الزبیری و محوطه بیمارستان العلیاء این شهر پخش کرد.

در بخشی از تصاویر، شهروندان یمنی این حملات را "جنایت بزرگ" توصیف کردند و از خداوند خواستند انتقام آن‌ها را از عربستان و ائتلاف متجاوز سعودی بگیرد.

شهروندان یمنی تأکید کردند: متجاوزان سعودی، آمریکایی بدون هیچ ترسی از انتقام خداوند، مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شوند. همه مناطقی که هدف قرار گرفته، مسکونی و غیرنظامی است و هیچ سلاحی در آن وجود ندارد. ائتلاف متجاوز سعودی در همه سطوح و عرصه‌ها اعم از میدان جنگ یا میادین ورزشی (باخت تیم نوجوانان از تیم یمن) متحمل شکست شده است.

311311

کد خبر 1585680

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یمن ائتلاف متجاوز سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد