Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه پیام نورفارس و شیراز گفت: با شروع فصل سرد زمستان، فصل گرم فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور در استان آغاز می‌شود.

امیررضا خرم‌دل، دبیر کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه پیام نورفارس و شیراز در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجوگفت:با شروع فصل سرد زمستان، فصل گرم فعالیت‌های دانشجویی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خرم دل بیان کرد: برخلاف ادوار گذشته و سال‌های قبل که دانشجویان در دیماه صرفا در امتحانات شرکت می‌کردند، امسال برنامه ریزی‌های دقیقی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار امتحانات و پس از اتمام امتحانات صورت گرفته است.


وی ادامه داد: امروز ۷۹۱ روز از تاسیس کانون فرهنگی هنری فانوس میگذرد. خلاقیت و نوآوری‌های به کار رفته در این کانون موجب شده نه تنها در سطح دانشگاه پیام نور کشور بلکه حتی در سطح دانشگاه‌های کل کشور جزو کانون‌های فعال و پویا باشد.

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه پیام نورفارس و شیراز گفت: همکاری مسئولان بخش‌های مختلف دانشگاه با کانون‌های فرهنگی از جمله محمد حسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور فارس در سطح استان و مهرداد احمدی رئیس دانشگاه پیام نور شیراز در سطح مرکز و همچنین مدیران فرهنگی، اداری، حراست و... در سال‌های اخیر باعث رشد بیش از پیش کانون‌های دانشگاه شده هر چند مشکلاتی من جمله مسائل مالی و قوانین اداری در سطح کلان وجود دارد که رفع آنان با همکاری سازمان مرکزی موجبات پیشرفت‌های بیشتر را میسر می‌سازد.


وی ادامه داد: شیوع کرونا در ابتدا سختی‌هایی را برای ما به وجود آورد، اما با فعالیت‌های متعدد کانون فانوس و نبوغ کانون‌های فرهنگی فعال از جمله کانون کارآفرینی با دبیری آقای محمد سهرابی، کانون همیاران سلامت و روان با دبیری سمانه هوشیاری و کانون هلال احمر با دبیری کیمیا رضایی نسب توانستیم از کرونا و شرایط آن پل محکمی برای پیشرفت کانون‌ها بسازیم.


این فعال دانشجویی تصریح کرد: درباره ادامه و گسترش فعالیت‌ها امروز نه تنها در سطح دانشگاه پیام نور استان بلکه در سطح تمامی دانشگاه‌های استان مجوز فعالیت داریم و این موهبت را با تاسیس کانون در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس دارا هستیم.
خرم دل با ابراز امیدواری مطرح کرد: امسال استان فارس میزبان پنجمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه پیام نور است. این جشنواره که ویژه دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه پیام نور است. یقینا با همکاری سازمان مرکزی و ریاست عالیه دانشگاه پیام نور و همت بلند دانشجویان فعال فرهنگی پیام نور استان قادر خواهیم بود رویشی نو را در سطح دانشگاه پیام نور کشور بسازیم.

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه پیام نورفارس و شیراز در خاتمه یادآور شد: اخبار خوب بسیاری در راه هست و تحول جدیدی را در حوزه فعالیت دانشجویی رقم خواهیم زد؛ که در آینده اخبار بیشتری در این خصوص منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نور سطح دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد