Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تاکنون ۷۴ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند اظهار داشت: در مجموع ۳۸۱ هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان به شهروندان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان واکسیناسیون، ۲۰۱ هزار دز مربوط به نوبت اول، ۱۶۹ هزار دز نوبت دوم و ۱۱ هزار دز نیز مربوط به نوبت سوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: برای تزریق دز سوم واکسن محدودیتی در نوع واکسن وجود ندارد و فقط ترجیحا باید برای دُز سوم واکسنی مشابه واکسن‌های دُز اول و دوم تزریق شود.

وی با اشاره به اینکه برای افراد ۱۸ سال به بالا دز سوم تزریق می‌شود گفت: از نظر تامین واکسن کرونا و مراکز تزریق واکسیناسیون هیچ مشکلی در شهرستان وجود ندارد و در ۱۳۵ محل واکسن تزریق می‌شود.

حیدری با بیان اینکه انتشار سویه "امیکرون" سیر تصاعدی دارد، افزود: در صورت درگیری با این سویه، شمار ابتلایان به شدت افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تعداد مبتلایان و بستری شدگان ناشی از ویروس کرونا در میاندوآب نسبت به هفته قبل افزایش یافته است به طوری که در هفته های قبل کمتر از ۱۰ بیمار وجود داشت ولی در روزهای اخیر تعداد مبتلایان افزایش یافته است به طوریکه در آی‌سی‌یو بیمارستان عباسی هم اکنون ۲۵ بیمار بستری بوده و ظرفیت آن تکمیل شده است.

حیدری افزود: گروه های سنی بالا، بیشترین درگیری را داشته است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و ساده انگاری، قطع یقین پیک ششم را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه افراد زیر ۱۲ سال ایمنی ندارند و گروه سنی بسیار پرریسکی هستند و باید منتظر طرح ستاد ملی کرونا برای واکسیناسیون این رده سنی و رده پایین تر بود بیان کرد: آموزش، اطلاع رسانی، بیماریابی و قرنطینه تنها راه چاره مبارزه با سویه خطرناک امیکرون است.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و هم‌اکنون از نظر رنگ‌بندی کرونایی در شرایط زرد قرار دارد.

برچسب‌ها اومیکرون طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 واکسن واکسیناسیون میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 اومیکرون طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 واکسن واکسیناسیون میاندوآب واکسن کرونا هزار دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی