Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@16:58:38 GMT

مجیدی روحیه بالایی به استقلال تزریق کرده است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۳۸۲۳

مجیدی روحیه بالایی به استقلال تزریق کرده است

پیشکسوت استقلال گفت: مجیدی شخصیت تیمی و روحیه بسیار بالایی به استقلال تزریق کرده، اما همچنان در ارائه فوتبال زیبا و کارهای ترکیبی کاستی‌هایی داریم.

به گزارش مشرق، علی لطیفی در خصوص برد استقلال مقابل نود ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: تیم ۹۰ ارومیه علی رغم استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه، پتانسیل بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال برنامه‌ای سه ساله به مسئولان این تیم ارائه کردم، اما پس از مدتی به دلیل عدم هماهنگی و حمایت از این تیم استعفا دادم. بازیکنان نود با انگیزه بالایی مقابل تیم مدعی استقلال قرار گرفتند و برای ما مشکل‌ساز شدند.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی از بازیکنان رزرو و ذخیره خود استفاده کرد تا آن‌ها را در شرایط مسابقه قرار دارد و این حرکت مثبت و درستی بود. تیمی که قصد رقابت در ۳ تورنمنت را دارد باید دو تیم آماده و کامل در اختیار داشته باشد.

لطیفی درباره سبک بازی استقلال عنوان کرد: شخصاً فوتبالی که استقلال ارائه می‌کند را دوست ندارم و آن بازی دلچسب که مد نظر هواداران استقلال است را از آبی‌پوشان نمی‌بینیم. بازیکنان در موقعیت سازی بسیار خوب عمل می‌کنند، اما این موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهند و پیشکسوتان و هواداران توقع بازی تاثیرگذارتر و بهتری از استقلال دارند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: فرهاد مجیدی شخصیت تیمی و روحیه بسیار بالایی به استقلال تزریق کرده است، اما همچنان در ارائه فوتبال زیبا و کارهای ترکیبی کاستی‌هایی داریم و در برخی از بازی‌ها صرفا اقدام به بازی احساسی و ارسال از جناحین می‌کنیم. بازیکنان باید تلاش بیشتری از خود نشان داده و روند پیروزی‌های خود را ادامه‌دار کنند.

علی لطیفی در پایان در خصوص تقابل استقلال با پدیده مشهد گفت: استقلال شخصیت تیمی بسیار خوبی دارد و در هر بازی از لیگ برتر می‌تواند پیروز میدان باشد. امیدوارم در بازی امروز هم با ارائه فوتبالی روان ۳ امتیاز مهم دیگری را کسب کنیم.

  منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت لیگ برتر فوتبال استقلال علی لطیفی فوتبال فرهاد مجیدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است