Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:56:49 GMT

درخشش «کولبرف» در ترکیه

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۳۸۳۲

درخشش «کولبرف» در ترکیه

فیلم‌ سینمایی «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی‌لرگانی برنده‌‌ی جایزه‌ی بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از جشنواره نرتوقان ترکیه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی برنده‌ی دو جایزه‌ی اصلی بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از جشنواره نرتوقان ترکیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم نرتوقان ( Nartugan Film festival- IINFF ) از ۱۹ تا ۲۱ دسامبر در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار شد. فیلم «کولبرف» که از بین ۳۰۰۰ فیلم رسیده در بخش‌های مختلف جشنواره انتخاب شد‌ه بود در این بازه با حضور میلاد منصوری (نویسنده و کارگردان) و حسین سلیمانی و‌دنیز متوسلی (بازیگران) اکران شد و توانست در اختتامیه دو جایزه اصلی را از آن خود کند. جایزه بهترین کارگردانی به میلاد منصوری و سومین جایزه بهترین فیلم سینمایی به میلاد منصوری و سید روح‌الله حسینی‌لرگانی رسید.

کمپانی EMIL GROUP به مدیریت سامان قره‌چاهی میزبان عوامل فیلم کولبرف در زمان برگزاری این جشنواره در ترکیه بود.

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این در اولین حضور بین‌المللی خود در شش بخش نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ی فیلم بلغارستان شد. همچنین مهدی رضایی برای فیلمبرداری و زنده‌یاد علی انصاریان برای بازیگری مرد جایزه این جشنواره را از آن خود کردند. این فیلم همچنین برنده چهار جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره آمریکای جنوبی شد. حسین سلیمانی نیز به تازگی جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره سی‌ئته برزیل دریافت کرد. فیلم «کولبرف» از ١٨ الی ٢۵ جولای (٢٧ تیر الی ۵ مرداد) در جشنواره نوزده ساله ایشیا ایتالیا به مدت سه روز اکران شد. همچنین در جشنواره‌ فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو و جشنواره فیلم بُزمن اکران شد.

بازیگران فیلم عبارتند از: حسین سلیمانی، حسین مهری،دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، با حضور پیام احمدی‌نیا و با هنرمندی زنده‌یاد علی انصاریان.

سولماز اعتماد پخش بین‌الملل فیلم و آوا فیاض روابط‌عمومی را به عهده دارند.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر فیلم سینمایی بلغارستان برزیل ایتالیا جشنواره فیلم ایتالیا بلغارستان ترکیه روابط عمومی فرهنگ و هنر میلاد منصوری کولبرف بهترین کارگردانی میلاد منصوری جایزه بهترین بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی در روستوف خوش درخشیده است.

طرفداری | محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه