Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر دریاکناری با اشاره به تجمیع گزارش‌های استان‌ها در عملیات محرم توسط گروه رصد و پایش این ستاد بیان کرد: با توجه به رسالت و مأموریت‌های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی در عملیات محرم و ترویج و گسترش فرهنگ صحیح عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، ستاد طواف تحت رهنمودهای معاون امور فرهنگی و تبلیغ در حوزه رصد و پایش، اقدام به نوآوری کرده و همانند عملیات فصل بندگی در ماه مبارک رمضان با ایجاد سامانه آنلاین ثبت گزارش نسبت به تجمیع گزارش‌های عملکرد ادارات کل استانی فعال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد طواف ضمن ابراز رضایت از روند روبه‌جلو در رصد و پایش اعتماد محور، فعالیت استان‌ها را در عملیات محرم ۱۴۴۳ رضایت‌بخش ارزیابی کرد و یادآور شد: گزارش پایانی کارگروه امور استان‌ها (گروه رصد و پایش) که شامل ۱۶ بخش بوده، حاصل پایش ۲۰۶ قلم آماری در خصوص تعظیم شعائر حسینی با شعار «نسل- حسینی» تدوین و ارائه شده است.

وی بابیان اینکه گروه رصد و پایش در تهیه و تنظیم این گزارش، رویکرد ایران مشکی پوش را ملاک عمل قرار داده و با احصای ظرفیت‌های استان‌ها در این خصوص اقدام به پایش کرده افزود: استفاده از نمادهای عزاداری مانند پویش «هر خانه یک پرچم» برای بیش از ۴ میلیون خانه، نصب بیش از ۱۶۰ هزار بیلبورد شهری و بین‌شهری، مشکی پوش کردن نمادها و نقاط مهم شهری، مشکی پوش کردن اماکن دینی مذهبی و بیش از ۷۰ هزار مرکز آموزشی و مشکی پوش کردن اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، خودروهای سواری شخصی، آمبولانس‌ها و خودروهای پلیس از جمله فعالیت‌های ستاد طراحی و اقدام فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور بوده است.

دریاکناری ضمن بیان توزیع بیش از ۲۶ میلیون ماسک بهداشتی بین عزاداران حسینی توسط ادارات کل تبلیغات اسلامی گفت: استان‌های خوزستان و کردستان بیشترین تعداد توزیع ماسک بهداشتی را بر عهده داشتند.

وی بیان کرد: بیماری کرونا موجب احیای و تقویت مجالس و روضه‌های خانگی شده که بیشترین برگزاری روضه‌های خانگی مربوط به استان خوزستان با تعداد ۸۴ هزار و ۷۵۲ جلسه بوده است.

کد خبر 5382706

منبع: مهر

کلیدواژه: روضه خانگی محرم 1400 سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان ویروس کرونا بوشهر شب یلدا آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف بارش باران آتش سوزی واکسن کرونا عکس استانها قاسم سلیمانی تبریز شیوع کرونا رصد و پایش استان ها مشکی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا