Web Analytics Made Easy - Statcounter

برف و کولاک در نقاط مختلف استان آذربایجان‌غربی ادامه دارد که سبب مسدود شدن راه روستایی ده ها روستا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  در پی بارش های اخیر راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تلاش شبانه روزی نسبت به برف روبی و نمک پاشی محورهای برفگیر استان اقدام نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارشات رسیده تا کنون راه روستایی ۹۴ روستا در سطح استان شامل : شهرستان تکاب ۵ راه روستایی شهرستان پیرانشهر ۱۵ راه روستایی، چالدران ۲۰ محور روستایی،  شهرستان خوی ۱۰ محور روستایی، شهرستان سلماس ۴۰ محور روستایی و شهرستان مهاباد ۴ محور روستایی مسدود گزارش شده که البته راهداران با تمام توان در حال بازگشایی محورهای فوق الذکر هستند.

لازم به ذکر است راهداران راهدارخانه ۱۴ شهید بخش سیلوانای شهرستان ارومیه نیز دیشب و بامداد امروز با باز گشائی راه روستای قرائی این بخش توانستند  به  یک خانم باردار جهت امداد رسانی کمک کنند.

طبق گزارشات رسیده از راهداران و نیز طبق تصاویر ارسالی از دوربین های نظارتی آخرین وضعیت راههای استان تا این لحظه بارش در کلیه شهرستانها و راههای استان بصورت خفیف ، محور تمرچین کولاک ، بارش شدید در حوزه پیرانشهر ،نقده،مهاباد،اشنویه و سردشت و کولاک در محور روستایی آق اطاق شهرستان تکاب را نشان میدهد.

کلیه راههای اصلی و فرعی باز  و تردد برقرار است و توصیه اکید میشود از تردد های های غیر ضرور در محورهای برفگیر خودداری شود و در صورت لزوم به تردد حتما وسایل ایمنی، خوراک ، پوشاک گرم و در محورهای کوهستانی به علت کولاک همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

 قبل از سفر از طریق شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان آذربایجان غربی حتما از وضعیت محورها و شرایط جوی با خبر شوید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی شبانه روزی دوربین خوراک جاده خوی پیرانشهر مهاباد سلماس برف و کولاک راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی محور روستایی راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی