Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد از اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری ۴ پروژه گاز رسانی به چهار شهرک صنعتی استان با هزینه ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سید هاشم موسوی در جمع خبرنگاران گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری با برنامه ریزی‌های صورت گرفته عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی به چهار شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرک صنعتی خلیج فارس لیکک، شهرک صنعتی خان احمد، شهرک صنعتی یاسوج ۴ و توسعه شهرک صنعتی بردیان چرام پایان یافته و پس از تست و تایید نهایی شرکت گاز استان به بهره داری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هزینـه ۳۰ میلیارد ریالی برای اجـرای این طرح ها اظهارکرد: در مجموع، برای گازرسانی به این شهـرک‌ها بیش از ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال به همراه سه ایستگاه تقلیل فشار اجرا و به بهره برداری رسیدند.

موسوی تصریح کرد: توسعه زیرساختها و خصوصا گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی بعنوان یکی از اولویت‌های مهم عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بر اساس ظرفیت و نیاز واحدهای تولیدی سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار قرار و با توجه به در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی و عملیاتی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت گاز طبیعی به‌عنوان سوخت صنایع، بهره‌مندی از این انرژی ارزان و پاک از ضرورت‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی است که سبب کاهش هزینه‌های تولید و ترغیب‌ سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحداث واحدهای تولیدی می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با تکمیل و بهره برداری از این چهار پروژه، گازرسانی به ۱۳ شهرک و نواحی صنعتی عملیاتی استان صورت پذیرفته و برنامه ریزی لازم به منظور برخورداری از زیرساختها و گاز طبیعی برای سایر شهرک ها و نواحی صنعتی در حال انجام می باشد.

موسوی تاکید کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از مولفه های مهم اقتصادیست که نقش بسزایی در اشتغال دارند بنابراین فراهم کردن زیرساخت های مناسب سرمایه گذاری از الزامات اجتناب ناپذیر برای فعالیت مستمر و مطلوب واحدهای تولیدی و همچنین کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران است که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از حیث زیرساخت‌های سرمایه گذاری در وضعیت مناسبی قرار داریم.

وی با اشاره به مهیا بودن بستر لازم برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان بیان کرد: رسیدن به این مهم مستلزم هم‌افزایی، مشارکت و حمایت همه‌جانبه تمامی بخش‌ها و به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان است که از همراهی تمامی دستگاه‌ها و بویژه شرکت گاز استان تقدیر و تشکر بعمل می آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد شهرك صنعتي گاز گازرساني شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد واحدهای تولیدی نواحی صنعتی بهره برداری شهرک صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال