Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:44:26 GMT

هت‌تریک افقری در لیگ شنای کشور

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۴۲۶۱

هت‌تریک افقری در لیگ شنای کشور

مهرشاد افقری شناگر تیم اریس اصفهان در روز دوم هجدهمین دوره لیگ شنا کشور در ماده ۵۰ متر پروانه رکورد شکنی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مرحله نخست هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور با عنوان جام خلیج فارس ضمن تمکین از شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، دوم و سوم دی ماه در استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان دومین روز این رقابت‌ها، مهرشاد افقری یک بار دیگر رکورد ماده 50 متر پروانه ایران را شکست. او موفق شد با ثبت زمان 24 ثانیه و 15 صدم ثانیه، رکورد قبلی این ماده را 15 صدم ثانیه، ارتقا دهد.

بدین ترتیب مهرشاد افقری با هت‌تریک رکوردشکنی برای سومین بار در یک هفته گذشته رکوردهای ایران را به سطح جهانی نزدیک‌تر کرد. او پیش از این در جریان مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی که طی هفته قبل برگزار شد، رکورد ماده‌های 50 و 100 متر پروانه استخر مسافت کوتاه را شکسته بود.

دعوت از 12 ورزشکار به اردوی تیم پارا شنای جوانان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شنا شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بین المللی دبی، جمعه علی امیریان دونده کشورمان در ماده ۸۰۰ متر با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه زودتر از سایر دونده‌ها از خط پایان عبورکرد و به نشان طلا رسید.    در دوی ۱۰۰ متر زنان هم حمیده اسماعیل نژاد بانوی دوهای سرعت ایران با ثبت حدنصاب ۱۱ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه در ماده ۱۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد.   این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۱۴ کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر