Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در مورد عملکرد سازمان اورژانس بابل گفت:اورژانس بابل از ابتدای امسال تا پایان آذر در مجموع ۲۱ هزار و ۷۵۴ ماموریت انجام داده است که ۸۷۵۰ماموریت آن شهری و ۱۳ هزارز و ۴ ماموریت جاده‌ای بوده است.

او گفت:از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۹۵۹۴بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند که ۳۹۱۴ انتقالی به بیمارستان ماموریت شهری و ۵۶۸۱ انتقالی به بیمارستان ماموریت جاده‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر لعلی گفت: سازمان اورژانس بابل در این ۹ماه ۴۱۴۶ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۲۷۳تصادفی شهری و۲۸۷۳تصادفی هم جاده‌ای بوده است.
او گفت:بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در۹ ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۰۵۲ مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۱۰۰۴ مورد و ماموریت‌های مسمومیت با ۴۸۵مورد بوده است.

دکتر لعلی گفت: ۸۷۳۰۵بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در این مدت به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۲۲۴۱مورد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: در این ماه اورژانس بابل ۸ مورد احیای قلبی ریوی موفق (CPR) داشت.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس بابل ماموریت تصادفی امداد و نجات سازمان اورژانس بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد