Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor۱، رنگ‌های مختلفی از جمله سفید و امکانات بسیار عالی برای Bronco در آینده در راه است. آپشن‌های زیادی برای فورد برونکو مدل سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. جدای از افزایش قیمت یک تعویض پالت چوبی در پکیج ساسکواچ مجهز به موتور چهار سیلندر، رنگ‌های جدید و البته فورد برونکو رپتور و نسخه اورگلیدز نیز در دسترس مشتریان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، می‌توان منتظر ویژگی‌های جدید دیگری نیز ماند. Bronco که در ابتدای سال جاری رونمایی شد، نسخه Heritage Edition را دریافت خواهد کرد و مهمتر از آن، این است که جزئیات بیشتری در مورد تریم و مشخصات این خودرو در نشریه Muscle Cars & Trucks ظاهر شده است.

ویژگی‌های فورد هریتیج ادیشن

طبق اطلاعات این نشریه، فورد هریتیج ادیشن با مجموعه‌ای از چرخ‌های چهار شیار عرضه می‌شود؛ ویژگی که از Bronco اصلی در سال ۱۹۶۶ گرفته شده است. MC&T همچنین حدس می‌زند که مدل جدید می‌تواند به رنگ سفید نیز عرضه شود که با رنگ ماشین اصلی مطابقت دارد. علاوه بر این، تریم جدید دارای یک جلوپنجره سفید است که ظاهراً با ورود Bronco در سال ۲۰۲۰ مورد آزمایش قرار گرفته است.

با این حال، مدل جدید به وضوح خود را از خط تولید متمایز و با Raptor و Everglades مجهز به غواصی هماهنگ می‌کند. فورد همچنین بسته Sasquatch را با نسخه Heritage عرضه خواهد کرد. همانطور که در اسناد فروشنده در این ماه تایید شده، Bronco Heritage و Heritage Limited در بالای محدوده نام پلاک حک خواهند شد. با توجه به اینکه Wildtrak در حال حاضر برای مدل کوتاهتر ۴۷ هزار دلار و برای نسخه چهار آن ۴۹ هزار دلار قیمت دارد، انتظار می‌رود قیمت سطح تریم جدید از مرز ۵۰ هزار دلار فراتر برود. پیش بینی می‌شود که نسخه Heritage Bronco تا پایان سال به بازار‌های جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید

فورد برانکو در حال کسب افزایش سهم بازار و عناوین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروسازی خارجی خودروی لوکس بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید

سرمربی تیم ملی گلبال گفت: ما پس از سال‌ها مجوز حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کردیم و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، گلبال آسیب بیشتری می‌دید. - اخبار ورزشی -

بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره موافقت کمیته ملی پارالمپیک با اعزام این تیم به بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: در مهر سال گذشته و پس از کسب سهمیه پارالمپیک، منتظر این خبر بودیم، اما به هر حال چند ماه طول کشید و سرانجام اعلام شد. پس از نشست‌های متعددی که داشتیم، مقرر شد که اعزام تیم ملی منوط به بررسی عملکرد در تورنمنت‌های آلمان و سوئد باشد. تورنمنت آلمان برگزار شد، اما تورنمنت سوئد لغو شد و حتی نتوانستیم در رقابت‌های بین‌المللی برزیل هم که جایگزین شده بود، شرکت کنیم. در نهایت مسئولان کمیته پارالمپیک این تصمیم خوب را گرفتند که در لیست اعزام به پاریس باشیم و امیدوارم بهترین عملکرد را نیز از خودمان نشان بدهیم.

سلگی: رویکرد حمایتی در اعزام گلبال به پارالمپیک داریم

 

وی ادامه داد: تیم ما پتانسیل کسب مدال در پارالمپیک را دارد و این دور از دسترس نیست. ما 13 مرحله اردو به همراه دو اعزام به آلمان و سوئد را برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما تورنمنت سوئد به دلیل استقبال کم تیم‌ها از دست رفت. حالا به دنبال یک مسابقه دیگر هستیم که قطعاً کمک ویژه در مسیر اعزام به پاریس می‌کند.

دوستی درباره اعزام به پارالمپیک پس از 12 سال گفت: جدایی از پارالمپیک به گلبال ایران آسیب زده بود و اگر در لیست اعزام به پاریس هم قرار نمی‌گرفتیم، قطعاً آسیب بیشتری متوجه این رشته می‌شد. حالا که این اتفاق خوب برای ما رخ داده، همه مصمم هستیم که روی سکو برویم و یک مدال برای کاروان ایران به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید