Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی پرانتقاد استقلال برابر نود ارومیه گفت: بازی با تیم های بی نام و نشان همیشه سخت است. آنها انگیزه بالایی برای رقابت با تیم های صاحب نام دارند، نود ارومیه هم ۱۲۰ دقیقه استقلال را اذیت کرد و آبی پوشان تنها دو دقیقه با حذف شدن از جام حذفی فاصله داشتند که مهاجم این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند و سپس استقلال در ضربات پنالتی موفق به صعود به مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: استقلالی ها مقابل نود ارومیه عملکرد ضعیفی داشتند. راضی کننده بازی نکردند و باید خوشحال باشند که توانستند از سد این تیم سختکوش به سلامت عبور کنند و این برای کادر فنی تجربه ای خواهد شد که هیچ حریفی را دستکم نگیرد.

اکبری در مورد عملکرد تیم نود ارومیه هم گفت: این تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. با انگیزه مقابل استقلال به میدان رفت. تمام توانش را برای شگفتی سازی به کار برد و تلاش زیادی برای پیروزی داشت اما تجربه کم این تیم باعث شد تا نتواند از تک گل خود تا پایان ۹۰ دقیقه حفاظت کرده و به دلیل نداشتن بازیکنان باتجربه، نود ارومیه از جام حذفی کنار رفت.

وی در مورد صحبت های سرمربی استقلال مبنی بر استراحت دادن به ۷ بازیکن این تیم گفت: حرف های مجیدی منطقی نبود. اگر استقلال برابر یک تیم لیگ برتری بازی می کرد آیا سرمربی تیم می توانست ۷ بازیکن اصلی خود را در ترکیب قرار ندهد. بازیکنان تازه در ابتدای راه لیگ هستند و اینکه سرمربی می گوید نمی خواستم آنها مصدوم شوند حرف عجیبی است. تا پایان لیگ بازی های زیادی باقی مانده، آمادگی بازیکنان باید به گونه ای باشد که بتوانند بازی های فشرده را انجام داده، دچار مصدومیت نشده و از آمادگی کامل برخوردار باشند. این یک تجربه تلخ برای کادر فنی بود که بعید می دانم سرمربی تیم باز هم دست به چنین تغییرات غیرمنطقی در ترکیب تیمش بزند.

اکبری در مورد نارضایتی هواداران از عملکرد استقلال مقابل نود ارومیه تصریح کرد: آبی ها دلچسب بازی نکردند. مـتأسفانه از ابتدای لیگ هنوز بازی خوبی از استقلال ندیده ایم، اگر چه آنها نتایج خوبی گرفته اند اما نتوانسته اند بازی روان و قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند. هواداران بابت همین موضوع به شدت ناراحت هستند و شاید اگر بازی با حضور تماشاگران برگزار می شد، شرایط برای کادر فنی و بازیکنان فرق می کرد و مورد انتقاد هواداران قرار می گرفتند اما نبود تماشاگران به سود استقلال تمام شد و این تیم زیر بار فشار انتقادات هواداران قرار نگرفت.

هافبک پیشین استقلال در مورد دیدار امروز جمعه آبی پوشان برابر شهر خودرو مشهد گفت: استقلال بازی سختی برابر تیم پایین جدولی شهر خودرو دارد. درست است که شهر خودرو در انتهای جدول قرار دارد اما این دلیل نمی شود که استقلال بخواهد این تیم را هم دستکم بگیرد. شهر خودرو نفرات خوبی دارد اما درگیر مشکلات درون تیمی است و این اتفاقات به این تیم خوب مشهدی ضربات زیادی زده است. آبی پوشان اگر می خواهند صدرنشینی خود را حفظ کنند باید با تمام قوا و ارائه یک بازی منطقی به مصاف حریف بروند. شهر خودرو چیزی برای از دست دادن ندارد، به دنبال کسب امتیاز در خانه است و تمام تلاش خود را می کند که این اتفاق رخ دهد بنابراین استقلال هم باید هوشیار باشد و با ارائه یک بازی کاملا تاکتیکی به هدفش که پیروزی در این دیدار است، دست پیدا کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نود ارومیه جام حذفی تیم فوتبال استقلال تهران جام حذفی نود ارومیه یدالله اکبری نود ارومیه شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!