Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جیمز فرانکو» در یک پادکست که به تازگی منتشر شده برای نخستین بار اقرار کرده که در مدرسه بازیگری که بین سال‌های ۲۰۱۴ ت ۲۰۱۷ دایر کرده بود با شاگردانش روابط غیراخلاقی داشته است. 

او همچنین عنوان کرده در حال درمان و تلاش برای بهبود رفتار خود در چند سال اخیر بوده است. 

نخستین بار چهار سال پیش بود که نشریه لس‌ آنجلس تایمز از شکایت ۵ زن از «جیمز فرانکو» به دلیل رفتار غیراخلاقی و نامناسب پرده برداشت و در سال ۲۰۱۹ نیز دو زن دیگر این بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی را به سوء استفاده از بازیگران تازه‌کار در مدرسه بازیگری‌اش متهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس اسناد منتشر شده از سوی دادگاه عالی لس‌آنجلس، «جیمز فرانکو» برای پایان دادن به شکایت مربوط به سال ۲۰۱۹ پذیرفته دو میلیون دلار پرداخت کند. 

«جیمز فرانکو» بازیگر و کارگردان ۴۳ ساله نامزد اسکار است که برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «مرد عنکبوتی»، «۱۲۷ ساعت»، «میلک»،‌ »اُز بزرگ و قوی» و «هنرمند فاجعه» شناخته شده است. 

۵۸۵۸

کد خبر 1585733

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان سینمای جهان تجاوز تعرض جیمز فرانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟

طرفداری | لبران جیمز شاید هنوز نامش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود حک نشده باشد، اما نام او در تاریخ لس‌آنجلس ثبت شده است. جینی باس، مالک لیکرز، می‌خواهد نام جیمز در شهر فرشتگان باقی بماند و میراث او بیشتر از این ها در ال ای باقی بماند. 

به گزارش اتلتیک، جینی باس و لس آنجلس لیکرز خواهان بازگشت لبران هستند (کسی که تا 29 ژوئن تصمیم می‌گیرد گزینه بازیکن 51.4 میلیون دلاری خود را برای فصل 25-2024 فعال کند یا نه). یکی از مقامات لیکرز اخیرا گفته که «لبران مشکل تیم نیست». 

انتظار می‌رود این ستاره 39 ساله تا دو فصل دیگر در NBA بازی کند. لیکرز حاضر است همه شرایط را برای رقم زدن هفتمین فصل لبران جیمز در این فرنچایز آماده کند. لیکرز حتی حاضر است یک تمدید قرارداد سه ساله به لبران ارائه دهد، آن هم با دستمزدی که در مجموع به 164 میلیون دلار خواهد رسید. قرارداد جدید اما تنها کاری نیست که لیکرز می خواهد برای نگه داشتن پادشاه انجام دهند. 

برانی جیمز، پسر لبران برای حضور در درفت ان بی ای اعلام آمادگی کرده و لیکرز تمایل بسیار زیادی به درفت کردن او دارد. لبران از مدت ها قبل گفته که می خواهد با برانی هم تیمی شود، او سال 2022 به اتلتیک گفت:

در آخرین سال خودم با پسرم بازی خواهم کرد. 

لبران جیمز به احتمال زیاد صبر خواهد کرد تا ببیند تیم چگونه آف سیزن را مدیریت می‌کند و کدام بازیکنان را به عنوان ستاره سوم به زوج او و آنتونی دیویس اضافه می کند. لیکرز با قبول شکست در بازی پنجم راند اول پلی آف کنفرانس غرب مقابل دنور ناگتس، از دور رقابت ها کنار رفت. حالا حداقل 6 ماه لبران جیمز را در NBA نمی بینیم و البته باید منتظر ورود تیم ملی آمریکا به المپیک پاریس به رهبری او هم باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم