Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجران اروپایی اعلام کردند که شرکت پشتیبانی امور دام ایران حدود ۳۰۰ هزار تن ذرت و حدود ۲۴۰ هزار تن آرد سویا برای خوراک دام را در یک مناقصه بین‌المللی طی هفته جاری میلادی خریداری کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تاجران اروپایی روز پنجشنبه اعلام کردند که شرکت پشتیبانی امور دام ایران (SLAL) حدود 300 هزار تن ذرت و حدود 240 هزار تن آرد سویا برای خوراک دام را در یک مناقصه بین‌المللی طی هفته جاری میلادی خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این تاجران، ذرت در پنج محموله 60000 تنی خریداری شده و انتظار می رود از برزیل تهیه شود. کنجاله سویا نیز در چهار محموله 60000 تنی خریداری شده و انتظار می رود از آرژانتین و برزیل تهیه شود.

460 میلیون دلار برای واردات کنجاله سویا اختصاص یافتمرغ‌ها کنجاله سویا می‌خورند یا شن و پودر آجر؟ اختلاط 23 درصدی کنجاله سویای توزیعی دولت با خاکستر+ اسناد

در این مناقصه 60000 تن ذرت، جو و سویا برای تحویل در ماه ژانویه و فوریه 2022 درخواست شده بود. گفته می شود که جو خوراکی خریداری نشده است.

رویترز در ماه اکتبر گزارش داده بود که پس از اینکه محصول غلات تابستان ایران امسال به دلیل بدترین خشکسالی 50 سال اخیر آسیب دید، به واردات محموله های بزرگ غلات نیاز دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی کشاورزی کنجاله سویا هزار تن تن ذرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد