Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس اظهارداشت: دستگاه‌ها و نهادهای که دستور ویژه دارند مثل بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) می‌توانند با شراکت سرمایه در گردش واحدهای بدهکار را فراهم کنند.

وی افزود: هم اکنون ۹۰۰ هزار واحد مسکونی خالی مصادره شده مردم در دست بانک‌هاست که ساماندهی و رسیدگی به وضعیت آنها می تواند به حل بخشی از تعهد ساخت مسکن برای مردم کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به در کنترل بودن مساله نمازجمعه آزادشهر، گفت: با برگزاری نشست‌های مختلف مجموعه امنیتی، قضایی، بزرگان و معتمدان و ریش‌سفیدان این مساله حل شده و کنترل جوان‌ترها و جمع برافروخته در دستورکار است.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: صدور بیانیه توسط فردی که این مشکلات را ایجاد کرد با تاکید بر وحدت اسلامی و دعوت به برگزاری نماز اقدامی قابل قبول است و به جامعه اهل سنت کشور و دنیا اعلام می‌کنیم که دفاع از وحدت، مهربانی، احترام و حفظ حرمت‌ها در اولویت قرار دارد.

وی با گرامیداشت نزدیکی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: ۹ دی قیام بزرگ مردم برای خالص‌سازی انقلاب و دست رد زدن به نامحرمان است و اندیشمندان و پیروان زینب کبری(س) وظیفه روشنگری جامعه در رابطه با شکل‌گیری این حرکت را دارند.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: برنامه‌های مختلفی به مناسبت گرامیداشت قیام ۹ دی از جمله نشست‌های بصیرتی، دومین یادواره ۲۸۱ شهید جامعه ورزش این استان و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به دعوت از طالبان در نشست اخیر سازمان همکاری‌های اسلامی به میزبانی پاکستان، گفت: دعوت از طالبان خلاف اسناد این سازمان بود چرا که هنوز هیچ کشوری طالبان را به عنوان حاکمان فعلی افغانستان به رسمیت نشناخته است و این اقدام پاکستان نشان از حمایت آنان از طالبان دارند و عده زیادی در مدارس طالبان ساز این کشور درس می‌خوانند.

وی با اشاره به سفر در پیش روی رییس جمهور به مسکو و وزیر امور خارجه به چین، گفت: انجام این سفرها مقدماتی است برای اینکه ایران به یک توفق بهتر و خوب‌تر دست پیدا کند چرا که ۲ سند را در مذاکرات مرحله دوم در اوایل هفته به وین بردیم که پذیرفته شد و بخش عظیمی از گام‌هایی که ما باید برداریم که به یک توافق خوب به نفع مردم برسیم را آنان پذیرفتند.

شهرستان گنبدکاووس ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس واحد تولیدی خطبه ها گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس واحد تولیدی خطبه ها گنبدکاووس واحد تولیدی خطبه ها گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات