Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه نیوز : فرمانده کل سپاه فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک دانست و گفت: بنابراین دشمنان باید مراقب حرف ها و صحبت هایشان باشند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه) در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ص ۱۷ سپاه، برگزاری این رزمایش بویژه در بخش موشکی را دارای پیام‌های بسیار واضح و آشکار توصیف و گفت:  پیام این رزمایش هشدار جدی، واقعی و میدانی به تهدید‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی است که مراقب  اشتباهات و خطا‌های خود باشند و اگر دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک دانست و اظهار کرد: بنابراین دشمنان باید مراقب حرف‌ها و صحبت هایشان باشند.

وی آزمایش سامانه‌های موشکی دقیق و به روز‌تر  شده نیروی هوا فضای سپاه و پرتاب‌های هم زمان از نقاط متعدد به سوی یک هدف واقعی شبیه سازی شده را ازاهداف این رزمایش  برشمرد و افزود: این رزمایش ترکیبی از حرکت پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک نقطه زنی بود که امروز توانست اهداف نزدیک به واقعیت ما را به شکل ۱۰۰ درصد محقق کند.


فرمانده کل سپاه در پایان انطباق عملیات تمرینی و واقعی را از محاسن رزمایش موشکی برشمرد گفت: همگان مشاهده کردند، اهداف توسط تمام موشک‌های پرتاب شده در آن واحد مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند، این شرایط دقیقا شرایط واقعی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بیشتر بخوانید: دبیرکل مجمع جهانی تقریب: نقشه آمریکایی و صهیونیستی داعش را به وجود آورد   انتهای پیام/ برچسب ها: سرلشکر سلامی سپاه موشک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر سلامی سپاه موشک فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند، سیاه‌بازی‌ که گردن BBC افتاد!
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»