Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های  نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به فتنه ۸۸ و توهین به مقدسات دینی با هدایت دشمنان افزود: سال ۸۸ عده‌ای بخاطر مطامع دنیوی با دشمنان همراهی و علیه نظام کارشکنی کرده و فتنه‌ای برپا کردند، اما مردم هوشیار ایران با حماسه به میدان آمده و آتش این فتنه را خاموش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: حماسه ۹ دی، روز بصیرت، دین شناسی و تجدید میثاق با، ولی فقیه است و نباید اجازه تحریف تاریخ به دشمنان داد بلکه باید این حماسه به نسل آینده نیز تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: برما وظیفه است از، ولی فقیه اطاعت و حمایت کنیم. قطع یقین با رهبری، ولی فقیه و اطاعت از منویات رهبری کشور به ساحل آسایش خواهد رسید.

امام جمعه ارومیه بااشاره به سالروز ولادت حضرت مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی ضمن تبریک این مناسبت‌ها به هموطنان مسیحی گفت: عیسی بن مریم، از پیامبران اولوالعزم است و پس از ولادتش دین خدا را تبلیغ کرد و برمردمان آن زمان مبعوث شدن پیامبر اسلام را بشارت داده است؛ لذا حضرت عیسی از پیامبران الهی است و میلاد این پیامبر برما مسلمانان نیز مبارک است.

وی با اشاره به معضل سدمعبر در شهر و اعتراض نسبت به پیشروی مغازه‌ها در پیاده رو‌ها و ایجاد اختلال در تردد، افزود: مسئولین شهر و شهردار مشکل سد معبر را با جدیت حل کنند و فروشندگانی که سدمعبر کرده اند را ساماندهی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان بااشاره به ۷ دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی و گرامیداشت این هفته گفت: این نهضت توسط امام راحل با هدف سوادآموزی بی سوادان در کشور تشکیل شد که امید است در آینده نزدیک هیچ بی سوادی در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه ارومیه نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است