Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@09:03:16 GMT

استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۴۹۴۰

استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با رد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد این باشگاه‌ها به همراه گل‌گهر برای پاسخ به ابهامات AFC` پنج روز فرصت دارند.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی بعد از برگزاری نشست صدور مجوز حرفه‌ای در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به واسطه ممیزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد و نامه‌ای که به باشگاه‌ها ارسال کرده است، مقرر شد برای کمک به نمایندگان کشورمان و سؤالاتی که از سوی AFC مطرح شده، فضا به صورتی باشد که به بهترین نحوه ممکن پاسخگویی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشورت‌های لازم صورت گرفته است و مسئولان حقوقی دو باشگاه و فدراسیون و سازمان لیگ حضور داشتند و بنا شد در روزهای اندک باقیمانده فدراسیون و سازمان لیگ به‌عنوان خانه باشگاه‌ها در کنار آنها باشد و کمک کنیم. این جلسه بیشتر یک جلسه مشورتی بود.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد مشکل اصلی مالکیت مشترک دو باشگاه است و اینکه آیا در این مدت کوتاه می‌توان این مشکل را برطرف کرد، یادآور شد: یکسری از کارها در دقیقه نود انجام می‌شود و امروز هم به این دقیقه نود رسیدیم. سال‌هاست که این مشکلات است و امیدواریم یک بار برای همیشه این مشکلات حل شوند. ما درگیر یکسری از مسائل هستیم که شاید باید به نوعی در خارج از فوتبال حل شود. الگویی برای حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها نداریم و همه الگوهای ما قهرمانی است. ما با یک چکش می‌خواهیم یک پیچ را باز کنیم. حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها نیاز به قوانین و مقررات دارد و باید از سوی قانون‌گذار حل شود. کرونا و تحریم‌ها کار باشگاه‌ها را سخت‌تر کرده و اینها مواردی است که باعث می‌شود به باشگاه‌های‌مان کمک کنیم.

مهدی درباره اینکه امسال با سال‌های قبل چه تفاوت‌هایی داشته است، یادآور شد: هیچ تفاوتی وجود ندارد. سال‌های قبل کار در دقیقه نود انجام می‌شد و امیدوارم امسال هم در دقیقه نود انجام شود. ما پنج شش سال است که کارمان به روز آخر می‌رسد، ولی امیدوارم امسال برای آخرین بازی کارمان به روز آخر می‌رسد و از سال آینده از پیش همه چیز فراهم باشد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره اینکه گفته می‌شود استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شده‌اند و گل‌گهر پنج روز برای رفع نواقص فرصت دارد، گفت: خیر به هیچ وجه اینطور نیست. هر سه باشگاه پنج روز برای پاسخ به مواردی که برای AFC سؤال بوده است،‌ وقت دارند. یکسری از موارد از سوی AFC مورد سؤال قرار گرفته است و هر باشگاه‌ نیز سؤالات مختص به خود را دارد و اصلاً مشترک نیست. پنج روز هم به آنها فرصت داده‌اند تا دفاعیات‌شان را ارسال کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سهیل مهدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سازمان لیگ باشگاه ها دقیقه نود پنج روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد