Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در خصوص انتقال‌ آب به استان یزد گفت: توزیع عادلانه آب در استان یزد محقق شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، آیت الله محمدکاظم مدرسی در نماز جمعه این هفته بخش مرکزی یزد ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح را به همه امت‌های موحد اعم از مسیحیان و مسلمانان اظهار داشت: این روزها شاهد برگزاری رزمایش مقتدرانه سپاه پاسداران به نام پیامبر اعظم (ص) در جنوب کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این رزمایش‌ها موجب سرزندگی، نشاط جمعی و نظامی نیروهای مسلح می‌شود و از سوی دیگر عامل تبیین اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌های تا دندان مسلح و عربده کشی مثل رژیم اشغالگر قدس و نظام سلطه است.

مدرسی با بیان اینکه حاصل این مانورها و رزمایش‌ها ایجاد امنیت برای کشور، ملت و نظام اسلامی ما است گفت: اگر همراه با حالت تدافعی و تهاجمی با هم باشد اثر آن بیشتر می‌شود.

وی ضمن ارائه خسته نباشید خود و مردم به سپاه و نیروهای دفاعی در کشور تصریح کرد: سپاه یک نیروی منسجم و تشکیلاتی است که در ابعاد گوناگون پای وظیفه، مسئولیت حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان در جریان‌های مختلف ایستاده است و تاکنون خوب پاسداری کرده است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در درون مرزهای کشور و هم در فراتر از مرزها نقشی بی بدیل داشته است.

مدرسی افزود: امنیت شاخصه اصلی پیشرفت، استقلال و حفظ هویت یک ملت است و امروز ملت ما خوشبختانه از لحاظ فیزیکی احساس امنیت دارند اما متاسفانه جامعه از بعد سایبری و جنگ نرم مورد تهاجم گسترده قرار گرفته است و نفوذی‌های بی رحم و بی‌انصافی در جریان اقتصاد، فکر، اخلاق، فرهنگ و دین مردم و جامعه را مورد هدف قرار دادند.

وی گفت: نمادهای دینی از جمله نماز، روحانیت، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را هدف قرار داده و به نظر می‌رسد مجلس، دولت و دستگاه‌های قضایی و نظارتی باید به گونه‌ای که فضای کسب و کار مردم و برنامه‌های مربوط به حوزه فناوری و ارتباطات لطمه نبیند و دچار زیان نشوند جریان طرح صیانت را با نگاه کارشناسی، بررسی همه جانبه و جامع نگر طراحی و مدیریت کنند.

امام جمعه بخش مر‌کزی با بیان اینکه امروز بخش زیادی از بحث سایبری مربوط به مسائل امنیتی است بیان کرد: امنیت در هر کشوری مقوله مهمی است که تعریف شده با آن کشور است.

مدرسی گفت: در این زمینه سپاه باید روشنگری کند که فضای امنیتی کشور به شدت مورد تهاجم نفودی‌ها قرار دارد و در حال تخریب فکر و اعتقادات مردم هستند در حالی که در هیچ کجای دنیا اجازه داده نمی‌شود به فضای امنیتی آن‌ها تعرض شود.

امام جمعه اردبیل: کارکرد مصلی‌ها را فقط بسنده به برگزاری نماز جمعه نکنید نماز جمعه ندای وحدت و انسجام مسلمانان است برگزاری اولین جلسه نقد و گفتگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نماز جمعه


وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد در هفته گذشته اظهار داشت: سفر دارای مصوبات بسیاری خوبی بود و موضوعاتی صندوق توسعه، پیشرفت و عدالت که در استان‌ها قرار است فعال شود و از مازاد درآمدها و فروش املاک اضافی دولت در هر استانی در آنجا قرار داده شود تا برای همان منطقه به کار گرفته شود اقدام بسیار خوبی است که می‌تواند محرومیت را در استان کمتر کند.

مدرسی گفت: برای حل موضوع آب و انتقال آب به استان یزد در سال 1401 نیز برنامه‌ریزی شده تا 500 میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شده که دولت قرار شده است در این زمینه این مبلغ را اختصاص دهد و توزیع عادلانه آن در استان محقق شود.

وی با اشاره به اختصاص تسهیلات برای واحدهای صنعتی و احیای قنوات خاطرنشان کرد: امید که تولید و گره‌گشایی از فعالان عرصه کسب و کار و صنعت را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بخش بخش مرکزی یزد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند

جمعه یزد با بیان اینکه کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند، گفت: نباید به کارگران ظلم شود بلکه باید با برنامه‌ریزی در کارخانجات و کارگاه‌ها، با شکوفایی استعداد کارگران راه را برای رشد و تعالی این افراد هموار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یا بیان اینکه خانواده‌ها و والدین باید در تربیت فرزندان خود به‌گونه‌ای عمل کنند که کودک از همان ابتدای تربیت دوستدار خدا و پیامبر خداوند باشد، اظهار کرد: در مدارس هم رفتار معلمان و مسئولان تربیتی مدارس باید در این راستا باشد، کودکان امانت خداوند هستند.

وی افزود: فضای مجازی در شکل‌گیری شخصیت کودکان و فرزندان نقش مهمی دارد و همواره دشمنان و مستکبران خواستند که کودکان ما توان تفکر نداشته باشند و بر همین اساس است که اشاعه فرهنگ غرب در فضای مجازی را شاهد هستیم.

امام جمعه یزد گفت: شجاعت و ایستادگی امام خمینی (ره) الگو و اصل اساسی ما در ایستگاهی‌ها بود، تدبیرهای امام در بحران‌ها و خنثی کردن نقشه‌های دشمن، سبب شد با شجاعت، ایستادگی، توکل بر خدا (ره) نظام ما سرفراز و سربلند باشد.

آیت‌الله ناصری به توطئه‌هایی شرقی و غربی علیه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان و تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) هستند که همواره از این انقلاب محافظت کرده و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به وجود و گسترش دروغ‌ها و بی‌انصافی‌ها علیه انقلاب و امام راحل بیان کرد: این اقدام راهبرد دشمنان برای از بین بردن انقلاب و نظام است.

امام جمعه یزد ادامه داد: از شجاعت و صلابت مقام معظم رهبری و نیروهای سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم چرا که دیدیم تاکنون هیچکدام از کشورها جرئت نداشتند که در برابر صهیونیست‌ها بایستند؛ اما ایران تنها کشوری است که در برابر ظلم آن‌ها ایستاد، کمک کرد و انسان‌دوستی را رواج داد.

آیت‌الله ناصری بیان کرد: تمام دشمنان دنیا ایران ذلیل شدند، حرکتی که ایران در مقابل کشورهای مستکبر جهان و هم‌پیمانان خارجی انجام داد، به اراده خداوند ذلت و خواری دشمنان اسلام و ایران را رقم زد.

وی در ادامه به اهمیت مسئله حجاب اشاره نمود و گفت: قصد دشمن آلوده کردن و اسیر کردن فرزندان ایران در هوا و هوس و خواسته‌های نفسانی است تا اجازه ندهند تا نسل‌های امروزی ما همچون شهید احمدی روشنی‌ها اهل دین، علم و دانش باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه وقتی دشمنان نتوانند از نظر اقتصادی، نظامی و سیاسی به کشور ایران ضربه بزند دست به رخنه کردن در فرهنگ و رفتار دینی مردم می‌زنند، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند تا با ایجاد فساد جامعه را به تزلزل و فحشاء سوق دهند.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند، گفت: نباید به کارگران ظلم شود بلکه باید با برنامه‌ریزی در کارخانجات و کارگاه‌ها، با شکوفایی استعداد کارگران راه را برای رشد و تعالی این افراد هموار کرد.

وی ادامه داد: شکوفایی کارگران در صنعت به معنای توسعه صنعت است و نباید کارگران تا پایان عمر کاری خود تنها کارگر بمانند؛ جهش تولید یعنی استفاده از ظرفیت جوانان و کارفرماها و شکوفایی استعداد آن‌ها در راستای خودکفایی در تولید و جلوگیری از مونتاژکاری است.

کد خبر 748111

دیگر خبرها

  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید