Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کوهبنان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته خدمت به محرومان را در راس کارها قرار داده، البته کمک‌های مومنانه و کمک به بیماران هم در شرایط کرونا در راستای خدمت‌رسانی به همگان است.

مردم در روز ۹ دی دفاع از ارزش‌ها را اولویت دانستند

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ است روحیه استکباری دارد و هر جا ظلمی مشهود است، حضور آمریکا را شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه حاج‌حسن ایرلو دیپلمات کشورمان در یمن افزود: وی انسانی مجاهد و مبارز بود که سال‌ها در کنار سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی مبارزه کرد و برادر دو شهید بود.

جعفری ابراز داشت: مردمی بودن، اخلاص، انقلابی بودن، ولایت‌مداری، تدین، سرباز ولایت بودن، داشتن روحیه استکبارستیزی ، ساده‌زیستی، دفاع از مظلومان و... از ویژگی‌های سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه نهم دی‌ماه قرار داریم که بعد از دشمنی دشمنان، حماقت و جفای برخی افراد و فتنه فتنه‌گران نهم دی‌ماه خلق شد و مردم اعلام کردند ما ملت امام حسین (ع) هستیم که دفاع از ارزش‌ها را در اولویت برنامه‌ها داریم و این روز که به‌عنوان یوم‌الله ماندگار شده است، مردم حمایت خود را از ولایت و رهبری ثابت کردند.

ضرورت دوبانده شدن جاده ریگان_نرماشیر برای جلوگیری از ادامه تلفات

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان از استاندار کرمان، فرماندار و نماینده شرق استان خواست نسبت به دوبانده شدن محور ریگان نرماشیر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ابراز کرد: فرماندار ریگان در ۸ سال دولت روحانی و اکنون در دولت آیت‌الله رئیسی در نماز جمعه حاضر و نسبت به عدم دوبانده‌شدن محور ریگان- نرماشیر که مطالبه مردم ریگان است، پاسخگو باشد.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه ما تا کی باید شاهد از دست دادن جوانانی از خطه این شهرستان محروم در این جاده باشیم، افزود: با توجه به پرتردد بودن محور، مردم نیز با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی بیان داشت:رسانه‌های شهرستان و خبرگزاری‌ها نسبت به این جاده گزارش‌های متعددی کار کردند که جای تقدیر و تشکر دارد، اما تا اجرایی شدن آن نیز باید مطالبه مردم ریگان انعکاس داده شود.

امام جمعه ریگان به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره و ابراز کرد: افرادی که بصیرت ندارند مانند بیچاره‌هایی هستند که در فتنه گرفتار شدند و مردم ۹دی مشت محکمی به دهان فتنه‌گران در حرکتی خودجوش زدند.

هیچ رژیمی قادر به حمله به ایران نیست

حجت‌الاسلام یاور نجم‌الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد اظهار داشت: پنج شنبه ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که باید گرامی داشته شود.

وی ابراز داشت: این روز، روز تکلیف‌گرایی و عمل به هنگام مردم ایران انقلابی است.حماسه 9 دی به نمادی از بصیرت، هوشمندی، تکلیف‌گرایی، مسئولیت‌شناسی، ولایت‌مداری و عشق به ولایت و رهبری تبدیل شد.

خطیب جمعه طغرالجرد در ادامه افزود: این روزها رژیم صهیونیستی صحبت از حمله به مراکز حساس ایران کرده است، حمله به ایران شبیه یک طنز است و واقعیت این است که نه آمریکا و نه اسرائیل و نه هیچ رژیمی قادر به حمله به ایران نیست.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه کرمان 9 دی روز بصیرت یوم الله امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم