Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان افزود: رژیم صهیونیستی در بازه زمانی کنونی و این روزها که بویژه در مذاکرات قرار داریم، درصدد تهدید جمهوری اسلامی است که این رزمایش در نوع خود پاسخی کوبنده به اقدامات این رژیم بود.
وی آمریکا را عاجز و ناتوان از هر قدرتی در منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: این رزمایش ضامن استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور و نظام اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه سیرجان ضمن تسلیت شهادت آقای حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا گفت: این شهید که به علت تعلل کشورهای ائتلاف متجاوز به رهبری آمریکا، در صدور اجازه پرواز از فرودگاه صنعا به ایران به شهادت رسید، در دفاع از آرمان مقاومت تلاش های بی وقفه داشت.
حجت الاسلام حسینی افزود : شهید ایرلو سفیری وفادار به کار و دیپلماتی بود که هدفش تحکیم روابط بین دو کشور و ملت برادر بود که بر توسعه روابط دو دولت و ملت یمن و ایران، خطرات و مشکلات ناشی از تجاوزات و محاصره یمن را متحمل شد تا اینکه به فیض شهادت رسید.
امام جمعه سیرجان به مناسبت ۹ دی پرداخت و گفت: در نهم دی سال ۸۸ دشمنان به دنبال ایجاد فتنه‌های بودند و از اینکه نتوانستند به هدف اصلی خود یعنی ساقط کردن نظام اسلامی از طرق مختلف اعم از منافقان، جنگ‌های روانی و جنگ‌های نظامی برسند درصدد انجام کودتای مخملی بوده و از ابتدا این هدف را در ذهن خود می‌ پروراندند اما نتوانستند به هدف خود برسند.
وی بر برگزاری پرشور مراسم نهم دی به عنوان روز بصیرت تاکید و تصریح کرد: در این روز برخی فریب‌خوردگان به خیابان‌ها ریخته و به توطئه‌های دشمنان کشور دامن زدند که ملت ایران هوشیار، بیدار، با بصیرت و پشتیبان ولی‌فقیه با حضورشان در صحنه عقبه جریان فتنه را نابود کردند و بصیرت و پاسداری از ارزش های انقلاب را بار دیگر به اثبات رساندند.
امام جمعه سیرجان به مناسبت پنجم دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: نامگذاری این روز از وجوه گوناگونی دارای اهمیت بوده و ضروری است با گرامیداشت این مناسبت، بیش از پیش راهکارهای کاهش اثرات آسیب‌ها و بلایای طبیعی مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی به هفتم دی ماه روز سواد آموزی هم پرداخت و عنوان کرد: در دین مبین اسلام علم و سوادآموزی از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و در هفتم دی ماه سال ۱۳۵۸ سازمان نهضت سوادآموزی با فرمان امام خمینی تشکیل شد که جزو میراث ماندگار امام خمینی (ره) رهبر انقلاب است، میراثی که همچنان پابرجا مانده و موفق شد ریشه بی سوادی را از کشور برکند و هنوز هم با جدیت در تلاش و فعالیت است.
امام جمعه سیرجان ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: این روز باید پیام آور صلح، دوستی و احترام به ادیان و عقاید یکدیگر باشد و میلاد این پیامبر که در روایات دینی ما از یاران حضرت مهدی (عج) خواهد بود روزی است که پیام همبستگی‌، برادری و محبت را به تمام بشریت مخابره می‌کند.

برچسب‌ها کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور جمعه سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد