Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه اخیراً تهدیدهایی از زبان اسرائیل و آمریکا شنیده می‌شود که دست واشنگتن از آستین تل آویو بیرون زده است، ابراز کرد: دستاورد جنگ ۲۰ ساله آمریکا و لشکر کشی به افغانستان و عراق و کشورهای منطقه چیزی جز شکست و رسوایی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمریکا با حضور در منطقه جز فرسودگی نیروهای خود، مشکلات اقتصادی، رسوایی و شکست هژمونی خود، ثمر دیگری ندیده است، افزود: برای همه جهان ثابت شده که به تعبیر قرآن کریم قدرت آنها مانند تار عنکبوت است.

دشمنان اصل نظام را هدف قرار دادند

امام جمعه رویان با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا در این موقعیت حساس برای حفظ قدرت خود و نامعتبر جلوه دادن فضای مذاکرات و فرار از اقدام نظامی ایران، سخن از مقابله مستقیم اسرائیل علیه ایران می‌کنند که تهدیدی پوچ است، تاکید داشت: انعکاس این اخبار که سه استان کشور شامل بوشهر، هرمزگان و خوزستان درگیر یک حمله نظامی بشوند در واقع امید بستن رژیم صهیونیستی به اعراب حاشیه خلیج فارس محسوب می‌شود که در واقع چیزی جز ناامیدی برای اسرائیل و آمریکا در بر نخواهد داشت.

معصومی به اشاره به ۹ دی ماه و حماسه این روز، تاکید کرد: اهل لغت بهترین معنی را برای فتنه به مسافران کشتی مثال می‌زنند که نفراتی از آن می‌خواهند ناخدا را از بین ببرند و یا او را تسلیم خود نمایند و بصیرت نقطه مقابل این امر محسوب می‌شود چرا که اهل بصیرت از وضعیت و مخاطرات آگاه است و تلاش دارد تا توطئه‌ها را خنثی سازد تا کشتی به ساحل امن برسد.

وی افزود: در سال ۸۸ قصد ظاهری و سنگر ابتدایی دشمنان ابطال انتخابات بود اما در واقع قصد اصلی براندازی نظام اسلامی محسوب می‌شد اما باید دانست که قرار دادن اصل دین به عنوان هدف غایی، در توطئه دشمنان جای مهمی داشت لذا مردم ما با هوشیاری این فتنه‌ها را خنثی و گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود در برابر دشمنان ایستادند تا کشتی انقلاب به ساحل امن هدایت شود.

کد خبر 5382981

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان 9 دی خطبه های نماز جمعه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا ویروس کرونا بوشهر شب یلدا آمار کرونا بارش برف گرگان کرمانشاه بارش باران آتش سوزی واکسن کرونا عکس استانها قاسم سلیمانی شیوع کرونا تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی پنج مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۳۳ نفر شهید و ۵۷ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که وزارت اوقاف و امور دینی در نوار غزه امروز گوشه دیگری از جنایات ارتش رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در این منطقه را تشریح کرد و از جنایت مثله کردن پیکر شهدا و دفن آنها در میان زباله ها خبر داد.

وزارت اوقاف و امور دینی در نوار غزه با صدور بیانیه ای، مثله کردن اجساد شهدا و هتک حرمت اموات را جنایت شرعی، انسانی و اخلاقی دانست و افزود: از زمان آغاز جنگ تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، رژیم اشغالگر صهیونیستی تمام مقدسات را زیر پا گذاشته و جنایاتی را مرتکب شده که تاریخ شاهد آن نبوده است. با کمال تاسف این جنایات با پوشش جهانی، حمایت آشکار آمریکا و سکوت شرم آور همه سازمان های بین المللی که فلسفه وجودی خود را از دست داده اند، همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • رسوایی جدید در آمریکا
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • ترور برای بقا
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • نوبت مکافات جنایت
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد