Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور جمعی از نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی ایران دفاع از حق مظلومین و مبارزه با ظالمین مستکبر در سراسر جهان است اظهار داشت: رفع محاصره یمن و توقف جنگ زمینی، دریایی و هوایی و پایان دادن به اشغال یمن و خروج نیروهای بیگانه از آن کشور و عدم دخالت بیگانگان در امور داخلی یمن انصارالله و مردم این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آمریکا و پیروانش خواهان سهم‌خواهی و کسب منفعت از کشورهای ضعیف تر از خود و تحمیل خواسته‌های خود بر این ممالک است.
این مقام مسئول ادامه داد: آمریکا با بهانه های بی اساس گاهی مداخله کرده و مشغول کشتار و خونریزی می‌شود و گاهی با جنگ نرم و رسانه‌ای در پی انقلاب رنگین و کودتای مخملی در کشورها است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: دستاورد ۲۰ ساله لشگرکشی آمریکا به عراق، افغانستان و رهاورد جنگ‌های هشت ساله تکفیری چیزی جز فرسودگی نیروها و ضرر اقتصادی، بدنامی و شکسته شدن هیبتش نبوده است.
خطیب نماز جمعه دماوند با تاکید بر اینکه جواب ایران در برابر تهدید، تهدید است گفت: بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد و واکنش ما به تحرک دشمن قطعی و جدی است.
امام جمعه دماوند خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که درباره ایران مرتکب غلطی شود، اما هر کار احمقانه‌ پاسخ پشیمان کننده‌ای را به دنبال خواهد داشت.
وی رزمایش پیامبر اعظم(ص) در سواحل جنوبی را هشداری برای دوستان عربی صهیونیستها دانست و گفت: هوشیاری ما محدود به عرصه‌های نظامی و جنگ سخت نیست، بلکه در صحنه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی هم باید بیدار باشیم.
این مقام مسئول گفت: غربی‌ها برای ساقط کردن حکومت‌ها و دولت‌های مستقل و مردمی و غیر همسو با آنان و برای به قدرت رساندن جریان‌های غرب‌گرا از انقلاب رنگی استفاده می‌کنند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی فتنه ۸۸ با رنگ سبز را امتداد کودتاهای زنجیره‌ای مخملی در صربستان،‌ گرجستان، اوکراین و قرقیزستان دانست و گفت: بنیاد سوروس با نظریه پردازی جین شاپ‌ حمایت مالی از انقلاب‌های گل‌سرخ و گل لاله در گرجستان و قرقیزستان و با نام انقلاب نارنجی در اوکراین را برعهده گرفت.
امام جمعه دماوند بیان کرد: در جنگ نرم، دشمن با تصویرسازی غلط از واقعیت‌ها و تضعیف روحیه و امید مردم به دنبال سست کردن پایه های اجتماعی و اقتصادی نظام است.
خطیب نماز جمعه دماوند تاکید کرد: افسران جنگ نرم با سلاح امید آفرینی و اتکا به قدرت داخل و با شعار ما می‌توانیم از تهدیدها فرصت می‌سازند و فتنه‌ها را خاموش می‌کنند.
وی گفت: ملت ایران هیچ‌گاه خیالت فتنه گران سبز پوش سال ۸۸ را فراموش نمی‌کنند، آن‌ها به بهانه انتخابات اصل نظام را نشانه گرفته بودند.
این مقام مسئول با بیان اینکه حماسه ۹ دی با الهام از مکتب عاشورا و با شعور حسینی توسط مردم ولایتمدار ایران شکل گرفت و ماندگار شد، گفت: روزنامه نیویورک تایمز در سر مقاله خود با توجه به حضور میلیونی مردم جمهوری اسلامی ایران در ۹ دی‌ماه تصور انفجار درونی ایران را توسط اشتباه دانست.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه وفاداری مردم به نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب ثابت شده تاکید کرد: مسئولان باید قدر این مردم را بیشتر از همیشه بدانند؛ مردم از تورم و بی ثباتی قیمت‌ها گله دارند و نظارت‌ها باید تشدید شود.
امام جمعه دماوند خودکنترلی، رعایت انصاف و ناظر داشتن خداوند را بهترین راه برای رعایت حق و کسب خشنودی مردم دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی شهرستان دماوند بایا دست دلال‌ها و واسطه‌گرها را قطع کند تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده ضرر نکنند.
وی با بیان اینکه گرانی، غصه بزرگ رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و ایشان از وضع معیشتی مردم ابراز نگرانی کردند، تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه به مردم گزارش دهند که برای کم کردن تورم و گرانی چه اقداماتی انجام داده‌اند.

برچسب‌ها شهرستان دماوند جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی شهرستان دماوند جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران فتاح دماوندی حجت الاسلام جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی بیان کرد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

کد خبر 6098536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • رقص حامد آهنگی با آهنگ عربی مقابل مردم
  • دارایی بلوکه‌ شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود
  • روش عجیب خواننده ایرانی برای ترساندن دوستان خود؛ حامد آهنگی متعجب شد (فیلم)
  • رقص چشم‌نواز حامد آهنگی با آهنگ عربی مقابل چشمان مردم +ویدئو
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه