Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کوار با اشاره به اقتدار نیروی زمینی، دریایی، هوا و فضای سپاه پاسداران به همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان و بوشهر و بخشی از خوزستان اظهار کرد: نمایش اقتدار بسیجیان در رسته‌های مختلف بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی بود که در جنگ‌های ترکیبی و درهم‌تنیدگی جنگ‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم به اجرای عملیات تهاجمی به دشمن فرضی می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش هشداری قاطعی به گستاخی‌ها و عربده‌کشی های رژیم صهیونیستی و توطئه‌گران آمریکایی بود که می‌خواهند ضد نظام جمهوری اسلامی جنگ روانی به راه بیندازند.

خطیب جمعه کوار با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کوچک‌تر و ضعیف‌تر از آن است که بخواهد علیه ایران اقدام کند، تصریح کرد: تهدید حمله به مراکز هسته‌ای ایران شبیه طنز است و خودشان هم خوب می‌دانند که توان رویارویی با نظام مردمی مقتدر ایران ندارند.

گشول، بر ضرورت ارتقای توان دفاعی و تهاجمی کشور تاکید کرد و گفت: باید این توانمندی‌ها روزبه‌روز ارتقا پیدا کند تا خیال خام دشمنان نقش بر آب شود.

امام جمعه کوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی تجلی ظرفیت‌های مردمی انقلاب اسلامی همچنین ظرفیت‌های نظام مردم‌سالار دینی است و این حماسه نماد بصیرت، هوشمندی، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری است.

وی یادآور شد: حماسه ۹ دی با منزوی کردن جریان فتنه غیرت دینی مردم را نسبت به سیدالشهدا و انقلاب اسلامی دو چندان کرد و با بر هم ریختن محاسبات دشمن، انقلاب اسلامی را تضمین و تثبیت کرد.

امام جمعه کوار با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی انقلاب مخملی و کودتا را از بین برد و به ملت‌های مظلوم منطقه، جهان و دوستان انقلاب امید بخشید، ادامه داد: استقلال سیاسی کشور و مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حماسه ۹ دی نمودی دوباره پیدا کرد.

وی، سه عنصر اصلی مهار فتنه ۸۸ و پیدایش حماسه ۹ دی و پیروزی نظام را مدیریت هوشمندانه رهبری و ولی‌فقیه زمان، حضور با بصیرت و آگاهانه مردم و پیوند عمیق امام و امت دانست.

گشول همچنین به هفته سواد آموزی نیز اشاره کرد و گفت: طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ آمار بی‌سوادی شهرستان کوار ۴ هزار و ۸۵۹ نفر اعلام شده بود که در حال حاضر آخرین وضعیت آمار افراد بی‌سواد در این شهرستان ۲ هزار و ۲۹۰ نفر است.

وی همچنین با اشاره به درصد باسوادی کوار در سال ۹۵ که ۹۱ درصد بود، عنوان کرد: نرخ باسوادی این شهرستان در سال ۱۴۰۰ به ۹۶ درصد رشد یافته است.

گشول بر لزوم همکاری مردم و هماهنگی‌های بین بخشی مسئولان برای ریشه کنی بیسوادی تاکید کرد و بیان داشت: رشد سوادآموزی در کشور از افتخارات نظام و نتیجه تلاش‌های مستمر سوادآموزان و همکاری مردم و اهتمام نظام است.

کد خبر 5383001

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کوار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا بوشهر شب یلدا آمار کرونا بارش برف گرگان کرمانشاه بارش باران آتش سوزی واکسن کرونا عکس استانها قاسم سلیمانی شیوع کرونا تبریز حماسه ۹ دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با تداوم جنایات رژیم کودکش اسرائیل در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، خروش اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان، استادان و نخبگان امریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، شدت گرفته است.

معترضان از سازمان‌های بین المللی پایان این جنایات وحشیانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل و نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد