Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:24:44 GMT

تقویم جهنمی رئال قبل از دیدار با مسی و امباپه

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۵۳۸۲

تقویم جهنمی رئال قبل از دیدار با مسی و امباپه

رئال مادرید ممکن است پیش از رویارویی با پی اس جی 11 بازی در 42 روز برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از برتری در زمین بیلبائو به عنوان صدرنشین قاطع لالیگا راهی تعطیلات زمستانی شد ولی در بازگشت، روزهایی سخت و جهنمی را پیش رو خواهد داشت.

 

 

 

 

در ماه ژانویه و فوریه و قبل از دیدار 15 فوریه(26 بهمن) برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، رئال در سه جام به میدان خواهد رفت(لالیگا، سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل ری).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری 7 بازی در 42 روز قطعی است یعنی هر شش روز یک بازی و بسته بله عملکرد تیم، این تعداد بازی می تواند به 11 نیز برسد یعنی هر 3.8 روز یک بازی.

2 ژانویه(12 دی) رئال باید به زمین ختافه برود و برابر این تیم در دربی کوچک مادرید قرار بگیرد. رئال سپس باید به مصاف والنسیا برود و در ادامه با طی مسافتی 5 هزار کیلومتری به جده عربستان خواهد رفت تا در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بارسا قرار بگیرد. در صورت پیروزی، رئال راهی فینال می شود و باید برابر برنده بیلبائو و اتلتیکو مادرید قرار بگیرد.

 

 

 

 

در بازگشت، رئال بازی های کوپا دل ری را پیش رو دارد و باید در یک شانزدهم نهایی به مصاف آلکویانو برود. 24 ژانویه(25 بهمن) تا 1 فوریه لالیگا به خاطر برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی در منقطه آمریکای جنوبی تعطیل می شود و رئال احتمالا وینیسیوس، فده والورده، ادر میلیتائو، رودریگو گوئس و کاسیمیرو را از دست خواهد داد و در واقع ممکن است این بازیکنان در 42 روز به جای 11 بازی، 13 بازی را برگزار کنند.

اکنون باید دید کارلو آنچلوتی تیمش را در چه شرایط روحی و فیزیکی به بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی خواهد رساند. مربی ای که نشان داده اعتقاد زیادی به سیستم چرخشی ندارد.

کاسمیرو فدریکو والورده رئال مادرید کارلو آنچلوتی (سرمربی) وینیسیوس جونیور پاری سن ژرمن لیونل مسی کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاسمیرو فدریکو والورده رئال مادرید کارلو آنچلوتی سرمربی وینیسیوس جونیور پاری سن ژرمن لیونل مسی کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از کمک مالی بزرگ دولت اسپانیا بهره‌مند خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درست در روزهایی که بار دیگر بحث وقوع اشتباهات داوری به سود رئال مادرید به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های اسپانیایی و به خصوص کاتالان تبدیل شده بود (به بهانه صحنه‌های بحث برانگیز ال‌کلاسیکو)، نشریه Relevo اسپانیا خبری را منتشر کرد که مطمئناً خشم رقبای کهکشانی‌ها را بیش از پیش برخواهد انگیخت.

شواهد و قراین حاکی از آن است که باشگاه رئال مادرید تابستان امسال کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن خواهد گرفت و قرار است که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند. در این میان اما فرمانداری استان مادرید برای اینکه پرداخت حقوق هنگفت این بازیکن به رئال مادرید فشار نیاورد، قانونی جدید در شرف تصویب دارد که به موجب آن مالیات بردرآمد امباپه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

این قانون که به «قانون امباپه» معروف شده است، نخستین باری نیست که دولت به رئال مادرید برای پرداخت مالیات کمتر حقوق بازیکنانش کمک می‌کند. مورد اول آن قانون بکام بود که به موجب آن هم رئال مادرید از پرداخت بخشی از مالیات بردرآمد بازیکنان خارجی‌اش معاف می‌شد.

انتقاد تند ملی‌پوش سابق فرانسه از بازی امباپه برابر بارسلونا

به موجب قانون امباپه که سال گذشته از سوی حزب «پارتیدو پوپولار» در پارلمان اسپانیا مطرح شد و قرار است امسال بار دیگر به رأی گذاشته شود، بازیکنان خارجی که در استان مادرید سرمایه‌گذاری کنند تا 20 درصد مالیات بردرآمد کمتری خواهند پرداخت. به عبارت دیگر این دسته از بازیکنان معادل 20 درصد از سرمایه‌گذاری‌شان در استان مادرید از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهند شد. به این ترتیب امباپه که در شرایط عادی می‌بایست معادل نیمی از حقوقش مالیات بپردازد با سرمایه‌‌گذاری 20 میلیون یورویی به جای 50 درصد، تنها 24.5 درصد مالیات خواهد پرداخت که مساوی با مالیات پرداختی توسط کارگری است که تنها 24 هزار یورو در سال حقوق می‌گیرد. این در حالیست که میانگین حقوق سالانه برای یک شهروند در استان مادرید، 31 هزار یورو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم