Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@20:44:23 GMT

تأکید امام جمعه اهل‌سنت ارومیه بر تزریق واکسن

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۵۴۴۵

تأکید امام جمعه اهل‌سنت ارومیه بر تزریق واکسن

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به لزوم اطمینان‌سازی در بستر جامعه اظهار داشت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا با دسیسه‌ها و برنامه‌های مختلف، در اذهان عمومی تشویش و عدم اطمینان در جامعه به وجود آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تأکید کرد: دشمنان همواره سعی می‌کنند تا القا کنند که اسلام نمی‌تواند بر شما مدیریت کرده و رهبران اسلامی نمی‌توانند با قانون اسلام، عدالت را در بازار و در تعاملات و نیز در زندگی اجتماعی شما به وجود آورند.
 
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه با تأکید بر اینکه دین مبین اسلام برنامه‌های مدونی را در تمامی عرصه‌ها حتی از لحاظ عقیدتی به وجود آورده است گفت: در همین راستا برخی مواقع افراد یا احزاب و گروه‌هایی را در بین مسلمانان به وجود می‌آورند که اسلام را خشن جلوه داده و آن را همواره با کشت و کشتار معرفی می‌کنند.
 
 وی افزود: بی‌شک این احزاب هیچ جایگاهی در اسلام ندارند اما کفار و دشمنان این نقشه‌ها و برنامه‌ها را برای اسلام دارند و حتی تلاش دارند تا با ارائه برنامه‌هایی، شریعت و ادبیات اسلام را به عنوان غش و خیانت معرفی کنند.
 
ماموستا کلشی‌نژاد با اشاره به قضیه مطففین در قرآن کریم که به موضوع تعاملات اجتماعی بازمی گردد گفت: بی‌تردید نباید افراد اجتماع در موضوع تجارت و معامله و همچنین در کارهای اجتماعی و سیاسی نسبت به یکدیگر خیانت داشته باشند چون بشر به گونه‌ای خلق شده که همه از بالاترین تا پایین‌ترین رده اجتماعی به یکدیگر احتیاج دارند.
 
وی افزود: بی‌تردید امروز اگر پاکبانان در شهر فعال نباشند و به نظافت محیط زندگی نپردازند، بوی تعفن شهر و محله را در برمی ‌گیرد پس همه به یکدیگر احتیاج دارند و بنابراین در چنین شرایطی نباید نسبت به هم خیانت کرد چون مورد تهدید خداوند متعال است.
 
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه اظهار داشت: برخی تاجران به کشور چین رفته اما نامرغوب‌ترین کالاها را وارد کشور می‌کنند در حالی که این کالاهای نامرغوب عمر کمتری دارند و بنابراین کوچکترین ضربه در روابط اجتماعی خیانت محسوب می‌شود.
 
وی در ادامه با تأکید بر فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: با توجه به اینکه سویه جدیدی از بیماری کرونا وارد کشور شده است باید با کادر سلامت همکاری کرد.
 
ماموستا کلشی‌نژاد با اشاره به لزوم تزریق واکسن در گروه‌های هدف بیان کرد: اگر کسانی در دریافت واکسن کوتاهی کرده و سبب گسترش بیماری شوند مرتکب خیانت به همنوعان خود و به نوعی مرتکب حق‌الناس می‌شوند بنابراین مردم باید در زمینه پیشگیری از بیماری نهایت تلاش خود را انجام دهند.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ماموستا کلشی نژاد نماز جمعه جمعه اهل سنت ارومیه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به تحولات اروپا و آمریکا گفت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا است.

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: تلاش امام جعفر صادق (ع) در راستای گسترش اندیشه اسلام بود و در دوران امامت خویش چند کار اساسی انجام دادند که ثمرات آن را امروز در جامعه شیعی شاهد هستیم.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده زمان خروج آمریکا از برجام و اعلام کاهش گام به گامی تعهدات هسته‌ای است، امام راحل درباره آمریکا می‌فرماید؛ این ابر قدرت‌ها می‌خواهند به همه جا مسلط شوند برخی دولت‌ها فکر می‌کنند که اگر در دامن آمریکا بروند موفق می‌شوند، اما بدانند اشتباه است.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هشت سال با صدام جنگ داشتیم این‌ها هر چقدر توانستند به رژیم بعثی کمک کردند، گفت: آمریکا هر چقدر طی این سال‌ها توانسته با کشور ما دشمنی کرده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

وی ادامه داد: امروز فرهیختگان دنیای اسلام جوانان اروپا و آمریکا را تحسین می‌کنند حقایقی که جمهوری اسلامی ۴۵ سال می‌گوید کسی باور نمی‌کرد، اما امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند خدا را شکر بیداری در جهان ایجاد شده البته جبهه استکبار همواره از بیداری اسلامی و ملت‌ها در هراس بودند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: استکبار جهانی برای اداره خود هیچ فردی برایشان مهم نیست هر کسی در عرصه بیداری قرار بگیرند برای اینکه خودشان بمانند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

امام جمعه رشت خطاب به همه مسؤولان اجرایی و قوای سه گانه کشور تصریح کرد: امروز شرایط خوبی حاکم است، امروز رسانه‌های جهانی به جان یکدیگر افتاده، صهیونیسم و استکبار جانی عقب نشینی کرده‌اند، اما گاهی مواقع دلخوری‌ها و مشکلاتی نیز در داخل است که باید توسط مسؤولان جبران و مشکلات رفع شوند.

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد