Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: از هفته‌های گذشته تاکنون موضوعی در خصوص عوامل تنگی رزق و روزی را بیان می‌کنیم که بر اساس آیات و روایات مختلف دروغ نیز یکی از مهم‌ترین این عوامل می‌باشد به‌طوری که دروغ‌گویی با هر هدفی حتی برای شادی مردم و برای شوخی هم در تنگی روزی اثر دارد و در صورتی‌که دروغ‌گویی به شوخی باشد هم می‌تواند به انسان جرأت انجام گناهان دیگری را دهد بنابراین باید در هر حال و شرایطی از آن دوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تسلیت شهادت شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن، افزود: برادر سرافرازمان شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن که از یادگاران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود که امروز نیز در یمن و در سفارت جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی مجاهدت می‌کرد که در نهایت به فیض شهادت نائل آمد.

اسدزاده با تقدیر و قدردانی از حضور استاندار در شهرستان اصلاندوز، تصریح کرد: حضور استاندار اردبیل و به همراه معاونین و مدیران کل در شهرستان اصلاندوز مغان قابل تقدیر است که می‌تواند در تقویت اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه تأثیرگذار باشد امیدواریم که این سفر برکاتی برای مردم منطقه اصلاندوز به ویژه عشایر غیور داشته باشد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به وضعیت خدمات رسانی ادارات در منطقه بیان کرد: منطقه مغان به ویژه در شهرستان اصلاندوز در حوزه راه‌ها و محورهای مواصلاتی و آب آشامیدنی در روستاها و مناطق عشایری مشکلات بسیاری دارد و همچنین برخی از پروژه‌های منطقه از سال‌ها و دولت‌های گذشته نیمه تمام مانده است که انتظار می‌رود در دولت سیزدهم به این مسائل رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول مدیران شهری در توسعه و رفع مشکلات منطقه تأثیر بسزایی دارد ادامه داد: بعضی از مسئولان شهرستان اصلاندوز مغان هرچه زودتر باید تغییر یابند چراکه تغییر و تحولات مسئولان دستگاه‌های اجرایی علاوه‌بر اینکه نشاط می‌آفریند با توجه به اینکه تفکرات جدید و نو به میدان کار و عمل می‌آیند در خدمت با مردم نیز شاهد اقدامات جهادی خواهیم بود.

اسدزاده از عدم حضور برخی از مسئولان منطقه اصلاندوز در نماز جمعه انتقاد و بیان کرد: برخی از مسئولان در نماز جمعه حضور ندارند و باید در نماز عبادی و سیاسی جمعه حضور داشته باشند، نماز جمعه نمونه‌ای از تجمعات شهرستان است و چنین مسئولانی در هیچکدام از مراسم‌های و تجمعات شهرستان حضور ندارد که باید این چنین نباشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با تاکید بر اینکه باید به معیشت مردم توجه ویژه شود، اضافه کرد: دولت سیزدهم باید از عشایر منطقه مغان که در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و جهش تولید قرار دارند با اعطای نهاده‌های دامی حمایت کند و این موضوع قطعاً در تأمین بسیاری از محصولات کشاورزی و دامی کشور نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه گفت: آتش نشانی شهرستان اصلاندوز بسیار ضعیف است و حتی تجهیزات و امکانات لازم را نیز برای خدمات رسانی به مردم منطقه در بحران‌ها و اتفاقات مختلف ندارد و این ضعف احساس می‌شود که امیدواریم به رفع این مشکل اساسی منطقه نیز توجه جدی انجام گیرد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز تشکیل نهضت سواد آموزی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از کارهای اساسی انقلاب اسلامی تشکیل نهضت سواد آموزی در هفتم دی ماه است به‌طوری‌که در دوران طاغوت و قبل از انقلاب اسلامی عدالت آموزشی در کشور وجود نداشت اما امروز به برکت این نهاد شاهد سواد آموزی در بسیاری از مناطق دور افتاده و محروم نیز هستیم که قابل تقدیر و تشکر است.

اسدزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نهم دی ماه روز بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی، تصریح کرد: ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی در نهم دی ماه با حضور خود در میدان آگاهی و بصیرت خود را به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی نشان دادند و خلق حماسه نهم دی ماه یکی از معجزات انقلاب اسلامی است و نباید فراموش شود.

کد خبر 5383011

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه شهرستان اصلاندوز دولت سیزدهم اردبیل مشکلات معیشتی ویروس کرونا بوشهر شب یلدا آمار کرونا بارش برف گرگان کرمانشاه بارش باران آتش سوزی واکسن کرونا عکس استانها قاسم سلیمانی شیوع کرونا تبریز شهرستان اصلاندوز انقلاب اسلامی نماز جمعه دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت ‌الاسلام «رضا کشیری» در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته مصلای مینودشت با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالگرد شهادت اندیشمند مجاهد شهید مطهری و تبریک روز معلم به معلمین گرانقدر، اظهار  کرد: مقام معلمی مقامی است که در درجه اول خدا خودش معلم است و ثانیاً پیغمبران الهی به عنوان واسطه فیض از طرف خدا معلمین بشریت هستند، در میان معلمان انسان‌های پاک و با ایمان فراوان داریم؛ اما متأسفانه بعضی از معلمان کم‌لطفی می‌کنند و کارهایی انجام می‌دهند که سبب خوشحالی دشمن است.
 
به گفته وی؛ حقوق معلمان از بیت‌ المال اسلامی است و نباید کاری کنند که این حقوق بر آنها حرام شود، معلم امانت‌دار است و فرزندان مردم دست او امانت هستند و باید آنها را خوب تربیت کند؛ زیرا آن‌ها آینده سازان مملکت هستند، شهید مطهری در زمان خودش به دلیل مشاهده نفوذ عقاید انحرافی احساس مسئولیت کرد و وارد دانشگاه شد و حرف‌ها و اعتقادات غلطی که به خورد جوانان ما می ‌دادند این روحانی مجاهد توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد‌.
 
امام جمعه مینودشت با گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند: «خلیج فارس خانه ملت ماست و جای حضور ملت بزرگ ایران است، بیخود بعضی از کشورهای چند وجبی حاشیه خلیج فارس آنجا ننشینند و کاغذ پاره ننویسند برای سه جزیره ایرانی، شما نوکر اسرائیل هستید.
 
وی افزود: در ایتالیا، فرانسه، آمریکا و انگلیس که مسلمان نیستند بیرون می‌آیند و به نفع مردم غزه راهپیمایی می‌کنند؛ اما سران خودفروخته کشورهای اسلامی به مسلمانان اجازه نفس کشیدن نمی‌ دهند و نه تنها همدردی نمی‌ کنند؛ بلکه از راه زمینی برای اسرائیل آذوقه و سوخت می فرستند، لعنت خدا بر آنها که بودنشان برای جهان اسلام و مسلمانان مضر است.
 
حجت الاسلام کشیری با اشاره به سالروز جنگ خندق گفت: یکی از دلاوران جوانی که از تاکتیک جنگی استفاده کرد امیرالمؤمنین (ع) سرباز فداکار اسلام بود، اسدالله‌الغالب علی بن ابی‌طالب (ع) اسلام را نجات داد و اگر او نبود دشمن بر ما چیره می‌شد.
 
وی ادامه داد: سفارش قرآن این است که در مقابل دشمن مانند سد بایستید و اگر عقب ‌نشینی کنید دشمن جسور می‌شود و بر جان،مال، ناموس و آب و خاک ما رحم نمی‌کند.
 
به گفته وی؛ نمونه ایستادگی در مقابل دشمن همان جواب دندان‌ شکنی بود که اخیراً اسرائیل از ما دریافت کرد، ملت ایران انتقام خود را از دشمن گرفت و آن را سرجای خود نشاند.
 
امام جمعه مینودشت ضمن تبریک روز شوراها به برادران شورای اسلامی و شهردار منتخب ابراز کرد: توقع بنده این است که حداقل در سال یک مرتبه شورای اسلامی و شهردار با امام جمعه ملاقات داشته باشند و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.
 
وی افزود: تریبون نماز جمعه نیز جهت ارائه گزارش برای آگاهی مردم در اختیار آن‌هاست، شورا می‌تواند کارهای فراوانی برای عمران، آبادانی، توسعه شهر و ساخت و سازی که به توصیه مقام معظم رهبری مدظله‌ العالی معماری اسلامی باشد انجام دهد.
 
به گفته وی؛ با برنامه‌ریزی‌های مناسب از کارشناسان معماری و شهرسازی دعوت کنند و از تفکر آنها برای توسعه شهر بهره‌مند شوند. بنده از عقب‌ماندگی‌های مینودشت رنج می‌برم و از مسئولان، فرماندار، بخشداران، نماینده و کارشناسان متعدد می‌خواهیم که برای توسعه شهر تلاش کنند.
 
حجت‌ الاسلام کشیری با تبریک روز جهانی کار و کارگر و خسته نباشید به قشر زحمت‌کش کارگران گفت: چرخ مملکت توسط کارگران می‌چرخد، پاک‌ ترین و زیباترین شغل کارگری است؛ زیرا با عرق جبین و زحمت فراوان کار می‌کنند.
 
وی ادامه داد: از صاحبان مشاغل و عزیزانی که نیروی کارگر دارند خواهشمندیم حقوق کارگران را ضایع نکنند و بیمه آنها را پرداخت کنند.
 
به گفته وی؛ ارزش کارگر آنقدر بالاست که پیامبر اکرم(ص) بر دست «سعد انصاری» که بر اثر کارگری آبله زده بود بوسه زد و گفت: «آتش بر این دست فردای قیامت حرام است».
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است