Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت همدان گفت: شهید سلیمانی با رشادت‌های خود آمریکایی‌ها و حامیانش را از منطقه بیرون کرد و امروز نیز در هر جا فریادی علمیه استکبار بلند می‌شود، استمرار حرکت شهید سلیمانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام محمد جوادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه امروز باید با مطالعه تاریخ، زندگی و سیره اهل بیت(علیهم السلام) را به عنوان الگو انتخاب کنیم اظهار داشت: روایتی از حضرت زهرا(س) در رابطه با خواسته انسان از زندگی نقل است که باید آن را به عنوان درسی برای زندگی بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر اسلام(ص) و انفاق در مسیر خداوند سه خواسته اصلی حضرت زهرا(س) از دنیا بوده است و این یعنی راهی که پروردگار در آن نظر رحمت نداشته باشد، حضرت زهرا(س) نیز از آن بیزار است.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه نسل جوان نیازمند ارتباط با قرآن است ادامه داد: والدین فرزندان خود را با قرآن آشنا کنند و با درس گرفتن از حضرت زهرا(س) از آنچه دارند، در راه پروردگار انفاق کنند.

وی با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) مطرح کرد: خواهش ما از برادران و خواهران مسیحی این است که تنها به صورت ظاهری از حضرت عیسی(ع) پیروی نکنند و به آنچه را که پیامبرشان در مورد پیامبر گرامی اسلام و آخرین فرستاده الهی وعده داده عمل کنند.

جوادی با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی عنوان کرد: مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی 88 جواب دندان‌شکنی به به جنایتکاران دادند و باعث شدند تا آنها به لانه‌های خود فرار کنند و دیگر جرات خروج را نداشته باشند.

وی با بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس گفت: شهید سلیمانی با رشادت‌های خود آمریکایی‌ها و حامیانش را از منطقه بیرون کرد و امروز نیز در هر جا فریادی علمیه استکبار بلند می‌شود، استمرار حرکت شهید سلیمانی است.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه جامعه در حال پیر شدن است اظهار داشت: خانواده‌ها و بزرگان فامیل باید با آسان گرفتن ازدواج ضمن آن که مانع از افزایش فساد در جامعه می‌شوند، باید برای بالا رفتن آمار نسل نیز تلاش کنند.

10 شب با شهید سلیمانی در شبکه یک سیما/ پخش مستند "خاطرات آن مرد" از امشب + فیلممراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شودآغاز پویشِ "هر ایرانی یک نهال" در آستانه سالگرد "شهید سلیمانی"

وی تصریح کرد: در کنار خانواده‌ها، مسئولان نیز نباید از این مسئله مهم غافل شوند و برای آسان کردن ازدواج با تمام وجود تلاش کنند چرا که اگر این اتفاق رخ دهد، مشکلات مسئولان نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/741/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت همدان شهید سلیمانی حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی