Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

در یکی از دیدارهای ابتدایی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، استقلال و پدیده در مشهد به مصاف هم می روند. پس از ۵ تساوی سریالی و متوالی، آبی ها با پیروزی برابر پیکان به ناکامی ها پایان دادند و با کسب یک پیروزی ارزشمند برابر سپاهان مدعی، برای رقبا خط و نشان کشیدند. البته که باید این نکته را ذکر کرد که با حکم کمیته انضباطی، ۵ تساوی متوالی تیم مجیدی نیز از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، رقابت حساس میان تیم ها در صدر جدول باعث شده است تا استقلال تنها با هدف کسب امتیاز برابر میزبان خود وارد زمین شود. رتبه پدیده در قعر جدول رده بندی است و این تیم هیچ بردی کسب نکرده است. آنها فقط ۲ گل به ثمر رسانده اند و استقلال به همراه آلومینیوم دارای بهترین خط دفاعی لیگ است. هواداران آبی پوش امید زیادی دارند تا تیمشان بتواند در این بازی تفاضل گل خود را نیز بهبود ببخشد اما جدال برابر نود ارومیه سبب شده تا آنها به هیچ وجه حریف امروز خود را دستکم نگیرند.

در سمت مقابل نیز پدیده حضور دارد. تیمی که در این فصل هیچ بردی را کسب نکرده و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود. مشهدی ها فصل پرحاشیه ای را آغاز کرده اند. آنها لیگ را با رضا مهاجری استارت زدند، سپس اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی و جانشین مهاجری معرفی شد و حالا نیز سیدعباسی هدایت این تیم را برعهده گرفته تا پدیده ظرف ۸ هفته ابتدایی لیگ ۳ مربی را روی نیمکت خود دیده باشد.

بازی از هفته یازدهم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 
جمعه: ۰۳/۱۰/۱۴۰۰ ؛ ساعت: ۱۵:۰۰ 
ورزشگاه: ثامن الائمه مشهد /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: میثم حیدری / کمک ها: قهرمان نجفی – بهمن عبدالهی ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: نادر جعفری

ترکیب پدیده:

میلاد فرهانی، محمد حسین حیدری، مجتبی بیین، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل بابادی، حساو پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر کاظمین، رحمان جعفری و محمدرضا فلاحیان

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمدزبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آقاسی، رودی ژستد و امیرحسین حسین‌زاده.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های پدیده و استقلال را در همین صفحه دنبال کنید:

کار ترکیبی استقلالی‌ها در دقیقه ۱۲ فرصت خوبی برای جعفر سلمانی ایجاد کرد و شوت او با دفع ناقص دروازه‌بان پدیده همراه شد تا استقلال یک بر صفر پیش بیافتد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پدیده استقلال پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد

همه چیز برای انتقال استعداد فوتبال آرژانتین به رئال مادرید آماده به نظر می رسد.

طرفداری | باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت از رقابت برای جذب پدیده ۱۶ ساله آرژانتین و ریورپلاته، فرانکو ماستانتونو خارج شود. این بازیکن توجه تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و بند فسخ او 45 میلیون یورو گزارش شده است؛ بندی که در 10 روز پایانی پنجره نقل و انتقالات به 50 میلیون یورو افزایش می یابد.

به گزارش مارکا، بارسلونا ماستانتونو را زیر نظر داشت و طبق گزارش ها او مشتاق بود برای آنها بازی کند، اما مشکلات مالی این باشگاه به این معنی بود که آنها باید هرگونه امضایی را تا فصل آینده به تعویق می انداختند. به نظر نمی رسد که طرف آرژانتینی علاقه ای به صبر کردن داشته باشد و در نتیجه، بارسا از کورس خارج شد‌.

رئال مادرید دلیل این امر است. لوس بلانکوس از علاقه باشگاه های اروپایی  به این بازیکن نوجوان مطلع هستند و برای پیشی گرفتن از تیم هایی مانند بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی برای جذب ماستانتوئنو اقدام کرده اند. همانطور که در اوایل این هفته گزارش شد، مدیر رئال مادرید، خوزه آنخل سانچز با ریورپلاته تماس گرفته و خونی کالافات، استعدادیاب ارشد باشگاه، با ماستانتونو صحبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • قصه فراق از تحصیل
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی