Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در خطبه های امروز نمازجمعه مشهد گفت: ما از تهاجم دشمن وحشت نداریم. از این می‌ترسیم عده‌ای که منافع خود را در هماهنگی با دشمن می‌بینند، با دشمن همدست شوند. اگر دشمن بتواند در عرصه فضای مجازی و رسانه‌ها، به وسیله عده‌ای ناآگاه یا مغرض در داخل کشور، امید و ایمان مردم را هدف قرار دهد، ما ضربه را از داخل خواهیم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن حقایق را تحریف‌ می کند و در اثبات دروغ خود، سندسازی‌های باطل می‌کند. حتی با ایجاد شایعات علیه روحانیت، می‌خواهد اعتماد مردم را از بین ببرد. افراد آگاه، متوجه دروغ بودن تبلیغات دشمن می‌شوند. اما عده‌ای ساده‌اندیش که چیزی از شگردهای دشمن نمی‌دانند، این دروغ‌ها را باور می‌کنند و حتی به عنوان خبر جدید، آن را منتشر می‌کنند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: دروغ‌پردازی نسبت به مسئولان نظام، برای این است که اطمینان مردم نسبت به این نظام را از بین ببرند. برای مسئولان فامیل‌تراشی می‌کنند و به فامیل و خانواده آنان توهین می‌کنند. این اوج استیصال و شکست دشمنی است که در جنگ نظامی شکست خورده و قدرت رویارویی با این نظام را در خود نمی‌بیند. اما به دروغ متوسل می شود و متاسفانه عده‌ای ناآگاه هم این‌ها را باور می‌کنند. عنوان خبر جدید پخش می‌کنند و عده‌ای هم به دلیل منافع خود، با دشمن همدست می‌شوند.

امام جمعه مشهد در ادامه گفت: نیروی انتظامی مسئله فضای مجازی و رسانه‌هایی که در داخل هر روز به یک اسمی پدیدار می‌شوند را پیگیری کند. این جنگ دشمن است. رسانه‌ها و افرادی که دروغ‌های دشمن را منتشر می‌کنند، ستون پنجم دشمن اند.

وی افزود: من هفته پیش گفتم در تمام دنیا این ستون پنجم دشمن را محاکمه صحرایی می‌کنند. اما نگفتم که ما هم باید در داخل کشور این‌ها را محاکمه صحرایی کنیم. ما پیرو عدل علی (ع) هستیم. در نظام ما، محاکمه صحرایی وجود ندارد.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: جریان رسانه‌ای باید توسط دستگاه‌های امنیتی، مورد بررسی قرار گیرد تا میدان بازی برای دشمن فراهم نشود.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی علم خراسان رضوی علم الهدی آیت الله عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ‌از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهارداشت: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌هاست، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

 وی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی  افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی