Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ،نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:کار‌های خوبی در رزمایش تهاجمی، ترکیبی و تدافعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت که همه ابعاد آن باز نشد و همان مقداری که رسانه‌ای شد و دنیا فهمید برای برهم زدن معادلات کافی بود.

حجت الاسلام و المسلمین  عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: آمریکایی‌ها عربده کشی را به صهیونیست‌ها، پلیس بد را به فرانسوی‌ها و نقشی هم به انگلیسی‌ها که باید آن‌ها را کفتار پیر نامید داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه فتنه‌ها پایان ندارد، افزود: حماسه‌ها ۹ دی حماسه‌ای به تمام معنا بود که خالق آن مردم بودند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند.

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم ۹ دی با مسوولان اتمام حجت کردند، حالا نوبت مسوولان است که برای حل مشکلات مردم کمک کنند و امیدواریم این حماسه بزرگ به فراموشی سپرده نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه مسوولان آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی را در دل خانواده‌ها ببرند، گفت: نباید به این سادگی از معرفی بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی عبور کرد و آن را به راحتی از دست داد.

او گفت: مسوولان در حال کار و تلاش برای زلزله زدگان هرمزگان هستند و در کنار آن ایمن سازی ساختمان‌ها و منازل مردم نکته اساسی و مهمی است که نظام مهندسی هرمزگان باید به آن توجه کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی افزود: هیچ مکتبی به اندازه مکتب حیات بخش اسلام نسبت به سواد آموزی اهمیت قایل نشده است.

او با اشاره به شهادت حاج حسن ایرلو افزود: شهید حاج حسن ایران رزمنده همسنگر شهید سلیمانی بود، این شهید در ظاهر دیپلماتی در یمن بود، اما در کنار شهید سلیمانی جریان مقاومت را هدایت می‌کردند و البته تلاش‌های وی در عراق، سوریه و یمن بر مجاهدان و یاران الهی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند