Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه کاشان با بیان اینکه آمریکا قصد فرسایشی کردن خروج نیروهای بیگانه از یمن را دارد گفت: ۴۰۰ میلیارد دلار هزینه عربستان در یمن راه به جایی نداشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو و مناسبت‌های گذشته اظهار داشت: خدا را شکر نظام جمهوری اسلامی در ارتقای سطح سواد به خوبی عمل کرده است به نحوی که یونیسکو به جمهوری اسلامی مدال افتخار سربلندی و سرافرازی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز انصارالله می‌تواند ریاض و حتی امارات و سعودی را با پهباد نشانه برود، افرود: همه نیروهای مزدوران از جمله داخلی و خارجی در مقام تصرف معارب هستند که از اهمیت بسیار زیاد اقتصادی و فرهنگی برخوردار است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه به دلیل موضع ضعف صعودی تمایل به آتش بس دارد ابراز داشت: اگر انصار الله بر معارب تسلط پیدا کند قطعا قدرتی بیش از حد موجود پیدا می‌کند و اگر نتوانند بر این شهر تسلط پیدا کنند این شهر را به یک شهر سوخته تبدیل و تمامی زیرساخت های آن را نابود کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به خاطر اراضی موجود و آب‌های یمن در جغرافیای راهبردی خود یک ژئوپولوتیک بی‌نظیری اینجا را به حساب می‌آوردند گفت: آمریکا می‌خواهد خروج نیروهای خارجی از یمن فرسایشی باشد و انصارالله به کمیته‌های مردمی در مناطق شمالی یمن محدود شوند و معارب را خط قرمز خود اعلام کنند.

سلیمانی با بیان اینکه سعودی‌ها بعد از هفت سال جنگ و هزینه کرد بیش از 400 میلیارد دلار تا به اینجا نتوانستند کاری انجام بدهند، تصریح کرد: آزادگان و باوجدان‌های دنیا سعودی‌ها را به عنوان یک رژیم کودک‌کش می‌دانند و از سوی دیگر انصارالله می‌داند معارب برای آن همانند بصره برای ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

تداوم حملات هوایی ائتلاف سعودی به زیر ساخت‌های غیرنظامی یمن وزیر دفاع یمن: مقابله با نیروهای متجاوز گزینه راهبردی ما است وزیر خارجه یمن: بدون پهپاد و موشک‌ هم توانایی ضربه زدن به عربستان را داریم

وی ضمن اشاره به انتشار فیلمی از درگیری نیروهای سعودی و انصارالله یمن تاکید کرد: انصارالله از پنج اصل عدول نمی‌کند؛ توقف جنگ زمینی، هوایی و دریایی، رفع کامل محاصره یمن، پایان دادن به اشغال یمن و خروج نیروهای بیگانه و عدم مداخله در امور داخلی یمن از اصولی است که از آنان کوتاه نمی‌آید.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه باید از مردم یمن که هفت سال با دست خالی مقاومت کرده، تقدیر کرد، افزود: امید است بدخواهان مردم یمن نابود شود و شر آل سعود، ننگین‌ترین حکومت در وضع موجود را از سر مردم یمن دور کند.

9 دی باطل‌کننده توطئه دشمن بود

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بعد از توصیه و سفارش به تقوای الهی و عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت عیسی بن مریم (ع) اظهار داشت: در آستانه یوم‌الله 9 دی قرار داریم؛ یوم الله نهم دی‌ماه 88 در حقیقت باطل السحر تمام توطئه‌های دشمنان داخل و خارج بود لذا باید از فراموش شدن این روز بزرگ تاریخی جلوگیری کرد.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه حماسه 9 دی نشانه بصیرت مردم  جمهوری اسلامی بود گفت: این حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت‌ساز، نمایش معجزه الهی، قدرت فکری ملت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

قاسمی گفت: 9 دی روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت‌مداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام مردم ایران اسلامی است؛ یوم‌اللهی که ملت ایران در این روز تحت عنایات الهی و هدایت‌های ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت امام حسین(ع) بزرگ‌ترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را در هم شکست و توطئه گران خارجی و فتنه‌گران داخلی همسو با بیگانگان را ناکام ساخت.

خطیب جمعه بادرود افزود: دستیابی به‌ فهم و درک درست از عظمت کار ملت ایران در تقابل با فتنه سال 1388 یکی از ابعاد راهبرد حفظ حافظه تاریخی ملی و ابعاد مهم جهاد تبیین است.

9 دی روز تبلور بصیرت مردم بود

حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی‌بن جعفر (ع) اردستان اظهار داشت: ولادت حضرت عیسی(ع) که فردا است در دو هزار و 21 سال پیش متولد شده و این تاریخ تقریبی است و آن را به مسیحی‌ها و همه موحدان عالم تبریک می‌گوییم در حالی که پیام‌آور صلح و شادی بود و با طاغوت‌ها هم مقابله می‌کرد.

وی ضمن اشاره به وقوع جنگ در نقاط مختلف دنیا افزود: الان هر جا جنگی است زیر سر مدعیانی است که مسیح را الگوی خود قرار می‌دهند و در چند دهه ایران را تحریم می‌کنند که اینها توسط نیروهای مسلح پاسخ داده می‌شود.

امام جمعه اردستان گفت: دشمنان خود اعلام کردند که ما تحمل مقابله با ایران را نداریم و آن‌ها ادعا دارند پیرو مسیح هستند اما به دستورات آن عمل نمی‌کنند که امیدواریم بتوانیم رهرو همه انبیا باشیم.

وی ابراز داشت: نهم دی روز بصیرت بود که چهره دشمن را آشکار کرد که به عاشورا، عزاداری و مقدسات توهین شده بود و مردم متوجه شدند رای و انتخابات بهانه بوده و هدفشان مورد دیگر است مردم به صحنه آمدند و نباید بگذاریم فراموشی بر ما غالب شود و این روز از یاد ما برود.

دهشیری بیان کرد: یکی از سفیران انقلاب اسلامی که از جانبازان راستین انقلاب بودجان خود را از دست داد و ایشان از یاران صدیق شهید سلیمانی بود و یک انسان جنگ دیده و آزموده بود که بیماری کرونا به او اجازه فعالیت نمی‌دهد و کارشکنی‌ها اجازه نمی‌دهند ایشان به ایران برای مداوا حضور پیدا کند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: موج جدید کرونا همچنان خودنمایی می‌کند و مردم باید برای حفظ جان خود پروتکل‌ها را رعایت کنند چرا که هنوز خطر در کمین است و امکران به کشور رسیده و فقط تزریق دز سوم واکسن می‌تواند خود را در حاشیه امن قرار داد.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه کاشان جمهوری اسلامی خروج نیروهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم