Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از msn، ال جی پنل‌های OLED با لایه نازک TFT و اکسید پلی کریستالی LTPO با دمای پایین را برای مجموعه آیفون ۱۴ اپل ارائه خواهد کرد. براساس گزارش‌ها، این شرکت تعدادی از پنل‌های LTPO TFT OLED مورد استفاده اپل برای آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۶۸ اینچی را در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارش سودآور LTPO TFT OLED از کوپرتینو برای سازنده پنل‌های کره جنوبی ضروری است، زیرا این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا از رقیب چینی زبان BOE که به شدت در تلاش برای توسعه خود است، برتری داشته باشد. شرکت چینی اصلی BOE بیش از حد در حال رشد LTPO TFT است، با این وجود این شرکت فقط به تجاری سازی آن کمک می‌کند. LTPO TFT به شارژ ۱۲۰ هرتزی کمک می‌کند و سازندگان گوشی‌های هوشمند برای محصولات درجه یک با پنل‌های OLED از آن استفاده می‌کنند.

سامسونگ، رقیب ال جی در ارائه پنل‌های OLED به فناوری اپل مسلط است. این برند، پنل LTPO TFT OLED مورد استفاده در مدل‌های حرفه‌ای سال ۲۰۲۱ مجموعه آیفون ۱۳ را ارائه کرده است.

گفتنی است که اضافه شدن LG Show به عنوان یک ارائه دهنده را می‌توان به عنوان یک امتیاز برای اپل ذکر کرد، زیرا به سازنده آیفون کمک می‌کند تا اتکای خود را به سامسونگ کاهش داده و در مذاکرات ارزش قابل توجهی را نصیب خود کند.

بیشتربخوانید

ال جی از اولین لپ تاپ خود برای گیمرها رونمایی کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل شرکت ال جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است