Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: نیاز است تا برای بهبود وضعیت اسفناک و غیر قابل تردد در روزهای بارانی بازارهای روز و صفای این شهرستان همه دستگاه ها از جمله شورا و شهرداری و آبفا ورود کنند.

او در خصوص بلاتکلیفی بازار امام علی خرمشهر  نیز خواستار ورود مدعی العموم دادستان به این موضوع و حل مشکل حقوقی آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه در خرمشهر به عل رانت و بی عدالتی مشکلاتی در حوزه ی اشتغال وجود دارد، با اشاره به راه اندازی سامانه کاریابی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: لازم است مسئولین شهرستان و شورای اشتغال با قدرت وارد بشوند و از این سامانه برای ساماندهی اشتغال استفاده کنند.

مشکلات برق روستاهای غرب کارون از دیگر گلایه های امام جمعه بود و تقاضای احداث اتفاقات برق در در غرب کارون و جزیره مینو را کرد.

او ۹ دی سال ۸۸را یکی از بی نظیرترین رخداد های تاریخ ایران خواند که مقام معظم رهبری با ایستگادگی در برابر زیاده خواهان و فتنه گران نقش بی بدلیلی در این رویداد را ایفا کردند.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: هر سال باید این روز را گرامی بداریم و ما باید به یاد داشته باشیم که با امداد الهی کشور از فتنه پرتگاه نجات پیدا کرد.

او در بخش دیگر خطبه های این هفته با اشاره به تهدیدهای نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران از آمادگی نیروهای نظامی ایرانی خبر داد و گفت: و درخواست ما از نیروهای مسلح ما این است که اگر رژیم صهیونیستی حماقتی کرد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنند.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند