Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پدیده و استقلال از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن شهر مشهد برگزار شد که نیمه اول این دیدار با 3 گل به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

داور:  میثم حیدری

کمک‌ها: قهرمان نجفی- بهمن عبدالهی

کارت زرد: عارف آغاسی( استقلال)

کارت قرمز:

گل: جعفر سلمانی(12) رودی ژستد(23) آرمان رمضانی(44) برای استقلال

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل بابادی، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر کاظمین، رحمان جعفری و محمدرضا فلاحیان

سرمربی: داوود سید عباسی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، حسن مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد و امیر حسین حسین‌زاده

سرمربی: فرهاد مجیدی

دقیقه 12

ضربه جعفر سلمانی با اشتباه عجیب میلاد فراهانی گل اول استقلال را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهانی در این صحنه ضربه سلمانی را ناقص دفع کرد.

دقیقه 13

ارسال روی دروازه پدیده با ضربه سر رمضانی نزدیک بود گل دوم را رقم بزند اما فرهانی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 16

ضربه سنگین رحمان جعفری بعد از برخورد به مرادمند راهی کرنر شد.

دقیقه 22

فرصت بسیار خوب برای آرمان رمضانی ایجاد شد اما ضربه وی در موقعیت تک به تک به آسمان زده شد.

دقیقه 23

اشتباهات سریالی بازیکنان پدیده در دفع توپ باعث شد تا ژستد گل دوم استقلال و گل اول خود را در این فصل برای تیمش به ثمر برساند.

دقیقه 30 

ضربه سر خطرناک ژستد از کنار دروازه پدیده راهی اوت شد.

دقیقه 40

ضربه میلاد کمندانی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 43

ارسال خطرناک روی دروازه استقلال را حسینی برگشت داد و در ادامه ضربه رحمان جعفری به بیرون رفت.

دقیقه 44

ارسال مهدی پور روی دروازه پدیده با ضربه سر رمضانی گل سوم آبی پوشان را رقم زد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پدیده و استقلال استقلال و پدیده هفته یازدهم لیگ برتر سید عباسی رودی ژستد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، دیروز این‌طور پیش بینی شده بود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل. حتی پپ گواردیولا در مورد خطرات برایتون هشدار داده بود اما بازیکنان  با او مخالفت کردند!

شاگردان روبرتو دزربی سبک خود را رها نکردند و در نهایت بهای گزافی برای آن پرداختند. فقط کمی بیشتر از نیم ساعت طول کشید تا دوئل به پایان برسد؛ بدون هالند و بدون آنکه سیتی اثری از تسلیم شدن را به نمایش بگذارد. آنها در ۳۰ دقیقه ابتدای مسابقه دو بار دروازه برایتون را باز کردند و کار تمام شد در حالی که هالند متاثر از مصدومیتی که در مقابل مادرید به آن دچار شده بود از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد.

این دومین بازی سیتی بدون هالند بود اما فیل فودن در ورزشگاه آمکس ظاهر شد و بار تیم را روی دوشش گرفت و کوه را جابجا کرد.

 البته این برایتون بود که حمله اول را سازمان داد اما این سیتی  ضربه اول را زد. فودن در دقیقه ۱۷ زیر چشمش  کایل واکر را دید و  او را صاحب توپ کرد تا این مدافع کنار با سانتری زیبا دی‌‌بروینه را در محوطه جریمه پیدا کند و ضربه سر بازی بازیکن بلژیکی سیتی را پیش بیندازد.

میزبان سعی در پاسخگویی داشت اما دو گل در ۷ دقیقه مرغان دریایی را خلع سلاح کرد. در اولین تلاش برای باز کردن دروازه حریف فودن ضربه با یک ضربه آزاد مستقیم که به تن بازیکن حریف خورد تیمش را دو هیچ پیش انداخت و دقایقی بعد نیز پس از شلیک توپ توسط برناردو ضربه نهایی را وارد دروازه حریف کرد. 3-0.

البته برایتون به دنبال بازگشت به بازی بود و در نیمه دوم آنها دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی ایجاد کردند  اما در دقیقه ۶۰ جولیان آلوارز بازی را به صورت قطعی بست و گل چهارم تیمش را روی همکاری  ادرسون و کایل واکر به ثمر رساند.  البته برایتون می‌توانست یکی از گلها را جبران کند اما داور یک پنالتی واضح از گواردیول را روی ژائو پدرو قورت داد!

با این پیروزی، سیتی گامی جدید به سمت قهرمانی برداشت، هرچند که پس از انجام یک بازی متوالی هنوز جایگاه اول را به دست نیاورده است. حالا سیتزنها با یک بازی کمتر با 76 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار گرفته و یک امتیاز از آرسنال کمتر دارند. تیم پپ در رده دوم جدول  در صورت پیروزی در مسابقه بعدی آرسنال را هم پشت سر خواهد گذاشت.

آبی‌پوشان با فعال کردن حالت کروز برایتون را ترک کردند. برتر قلمرو آنهاست و آنها نمی خواهند اینجا غافلگیر شوند!

در واقع همه کارشناسان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که امسال هم در انگلیس اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و سیتی دوباره قهرمانی فصل را به قهرمانی فصل را به جام های مکرر به جامهای مکررش در انگلیس اضافه حواهد کرد. بازی با با ناتینگهام فارست، ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهم تا پایان مسابقه در انتظار سیتی است.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله