Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:20:44 GMT

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با گاندوها

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۶۰۲۹

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با گاندوها

۱۱ بازیکن پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب‌آهن مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان،‌ تیمش را با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی: مشکل AFC دولتی بودن استقلال و پرسپولیس نیست

مهدی سیدعلی قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان پرسپولیس ذوب آهن اصفهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله