Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت : پرسپولیس میلیون ها هوادار دارد و در بحث مجوز حرفه ای امکان تصمیم‌گیری بهتر وجود داشت.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی قبل از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: همه بازی ها برای پرسپولیس سخت و مهم است. مقابل ذوب آهن دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا به صدر جدول نزدیک شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره قرار گرفتن تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه پرسپولیس گفت: این روند خوب است اما سوال من این است چرا در سال های گذشته نبود و اگر بد است چرا از امسال شروع شد؟ مشکلاتی مانند بدهی مالیاتی، استادیوم مشترک و مالکیت مشترک که که برای حضور ما در آسیا مشکل ساز شده بحث‌هایی است که  در یک برنامه نمی‌توان در مورد آنها صحبت کرد اما امیدوارم هر اتقاقی می‌افتد خیر باشد و آن را به فال نیک می‌گیرم.

بیشتر بخوانید استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد که با این تیم زندگی می‌کنند. تلاش کنید مشکل حل شود. دو روز از این پنج روز گذشته و فقط سه روز زمان باقی مانده است و امکان تصمیم گیری بهتر وجود داشت. در آینده درباره این موضوع بیشتر صحبت می‌کنم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت افشین پیروانی پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند

شب گذشته منابع محلی در کاتالونیا اعلام کردند ژاوی پس از جلسه با لاپورتا در بارسلونا ماندنی شده است. لاپورتا به خبرنگاران گفته بود در نشست خبری امروز همه چیز را توضیح خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد