Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که توپ طلای ۲۰۲۱ را از نشریه فرانس فوتبال دریافت کرد، در نیم‌فصل اول حضورش در پاری سن ژرمن نتوانسته آماری در حد و حدود خودش به ثبت برساند.

طرفداری | لیونل مسی که در تابستان ۲۰۲۱ راهی پاری سن ژرمن شد، تا پایان سال ۲۰۲۱ موفق شده در ۱۶ بازی برای تیم جدیدش در تمام مسابقات، ۶ گل به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ضعیف‌ترین آمار گلزنی لیونل مسی در نیم‌فصل اول ۱۵ فصل اخیر است. مسی حتی در بدترین فصل حضورش در بارسلونا نیز توانست از تابستان تا پایان سال میلادی، ۱۰ گل به ثمر برساند اما آمار گلزنی نیم‌فصل اول او در پاری سن ژرمن او بسیار ضعیف‌تر از چیزی بوده که از کسی چون مسی انتظار می‌رود و در واقع این آمار او با استانداردهای خودش در تضاد است. مسی در لیگ فرانسه بسیار کم‌فروغ بوده و در ۱۱ بازی فقط یک گل به ثمر رسانده اما در لیگ قهرمانان اروپا جبران کرده و توانسته در پنج بازی، پنج گل بزند. گل‌های لیونل مسی از تابستان تا پایان سال میلادی طی پانزده فصل گذشته

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!

لیونل مسی در دیدار اینترمیامی برابر نیویورک رد بولز که با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید پنج پاس گل داد و یک گل نیز به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل  مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روزهای اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ردپای مسی روی شش گل!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!