Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@04:59:18 GMT

ثبت بدترین روز کرونایی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۶۱۵۷

ثبت بدترین روز کرونایی در فرانسه

فرانسه روز پنجشنبه با بدترین آمار مربوط به تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا روبرو شده است.

به گزارش قدس آنلاین،تسنیم به نقل از رویترز نوشت:

آمارهای رسمی نشان می دهد بیش از ۹۱ هزار نفر در روز پنجشنبه در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد فوتی‌ها نیز افزایش داشته است. این بدترین روز در این کشور اروپایی از نظر تعداد بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، فرانسه در حال مقابله با موج پنجم ویروس کرونا است. الیویر وران وزیر بهداشت فرانسه در اظهاراتی گفت: آمارهای امروز اصلا خوب نیست.

آمارهای وزارت بهداشت فرانسه نشان می‌دهد در روز پنجشنبه بیش از ۹۱۶۰۸ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وزیر بهداشت فرانسه پیش از این هشدار داده بود که تعداد بیماران کرونایی در این کشور به زودی به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز خواهد رسید.

این آمارها همچنین حاکی است بیش از ۱۷۹ نفر دیگر نیز در فرانسه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند. تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز با ۶۱ نفر افزایش به بیش از ۳۲۰۸ مورد رسیده است.

دولت فرانسه تاکنون با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در آستانه کریسمس مخالفت کرده و امیدوار است با تزریق دوزهای بیشتر و تکمیلی واکسن کرونا مانع از وخامت بیشتر اوضاع شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا فرانسه ویروس کرونا تعداد بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • (ویدئو) فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم