Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پرسپولیس در پاسخ به اعتراض باشگاه ذوب‌آهن به کمک داور دیدار این تیم با پرسپولیس گفت: بیانیه ذوب‌آهن قبل از بازی زیبا نبود.

به گزارش ایمنا، حمید مطهری پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار کرد: هر کدام از بازی‌های لیگ مثل یک فینال برای ما می‌ماند و باید سعی کنیم بازی به بازی پیش برویم و شرایط تاکتیکی مان را به حریفان دیکته کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن بسیار تیم قابل احترامی است و مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند اما امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

وی درباره اعتراض ذوب‌آهن به کمک داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: من مخالف این هستم که قبل از بازی بیانیه صادر شود و این کار زیبا نیست. همین کمک داور بازی ما با صنعت نفت آبادان هم در زمین بود و گل ما را نگرفت. پس ما هم متضرر شدیم اما در کل کار زیبایی نیست.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: تیم ما از نظر کار تیمی فوق‌العاده است و می‌بینیم بازیکنانی مثل علی شجاعی و محمد شریفی وارد زمین می‌شوند و درخشان عمل می‌کنند. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و به همه در طول فصل بازی خواهد رسید اما مهم این است که توانایی‌هایشان را بتوانند نشان دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 544074

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس ذوب آهن سرمربی پرسپولیس اعتراض باشگاه ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی بین تیم های ازبکستان و ژاپن در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد