Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کادر تدارکات پرسپولیس به روش سنتی توپ‌های را قبل از شروع بازی باد کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۷ امروز در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

* اتوبوس تیم ذوب آهن حدود ساعت ۱۵:۱۰ و دقایقی زودتر از دو اتوبوس‌های سرخ پوشان وارد ورزشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* امیر عرب براقی، داور چهارم مسابقه که نسبت به سایر اعضای تیم داوری با تاخیر به ورزشگاه آمد با افشین پیروانی و برخی عوامل بازی خوش و بش داشت.

* لوگو پرسپولیس همراه با ماکت برخی هواداران و پرچم بزرگ این باشگاه روی صندلی های ورزشگاه نصب شده بود. همچنین طرح موزاییکی «یازهرا» هم روی سکوها به چشم می‌خورد. پشت دروازه ضلع شمالی هم پرده نگاری بازیکنان و کادرفنی تیم پرسپولیس روی سکوها قرار گرفته بود.

* منوچهر صفروف به دلیل نرسیدن ITC خود و حامد پاکدل به دلیل مصدومیت در فهرست سرخ‌پوشان برای این مسابقه قرار نگرفتند. همچنین مهدی مهدیخانی هم با نظر یحیی گل محمدی در این فهرست جایی ندارد.

* یکی از اعضای کادر تدارکات تیم پرسپولیس قبل بازی به شیوه سنتی و با استفاده از یک تلمبه با سختی توپ های مربوط به این تیم را باد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت ذوب آهن پرسپولیس لیگ برتر حامد پاکدل مهدی مهدی خانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم

وضعیت ورزشگاه وطنی پیش از دیدار نساجی و پرسپولیس.

دانلود (7.8MB)

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید