Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان پس از تساوی بدون گل امتیازات این بازی را تقسیم کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، تیم فوتبال آلومینیوم اراک امروز جمعه سوم دی‌ماه از ساعت 15 در دیداری حساس از هفته یازدهم در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با تیم گل‌گهر سیرجان روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم اراک این دیدار را با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و محمدامین اسدی و به سرمربیگری رسول خطیبی آغاز کرد.

در سوی دیگر میدان، "امیر قلعه‌نویی" سرمربی گل گهر این تیم را با ترکیب محسن فروزان، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، محمد آقاجانپور، محمدرضا خانزاده، مهران گلزاری، سعید صادقی، مهدی تیکدری، نوید عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی به میدان فرستاد.

مسابقه دو تیم آلومینیوم و گل گهر را «بیژن حیدری» با دو کمک خود «علیرضا ایلدروم» و «فرهاد فرهاد پور» سوت خواهد زد، همچنین «سعاد وفاپیشه» داور چهارم و «محسن قهرمانی» ناظر داوری این دیدار هستند.

این درحالیست که همانطور که در سایر بازی‌ها رقبای آلومینیوم در اراک زمین‌گیر شدند، در این بازی نیز گل‌گهر سیرجان در نیمه نخت اسیر حملات سنگین آلومینیوم شد و در طول بازی نماینده استان مرکزی با حملات شدید میزبان خود را تحت فشار قرار داد.

آلومینیوم در اواسط نیمه نخست با حملات پرشمار تلاش داشت تا از روی نقطه کرنر، از روی ضدحملات و بازی سازی‌های بسیار تلاش کرد تا بتواند دروازه حریف خود را باز کند که با واکنش دروازه‌بان و عملکرد خط دفاعی گل گهر موفق به این امر نشد.

هرچند گل گهر هم تلاش کرد با بازی سازی و حرکت رو به جلو قدری از فشار حملات تیم آلومینیوم بکاهد و حتی چند موقعیت برروی دروازه حریف اراکی خود ایجاد کرد که در نهایت راهی به دروازه آلومینیوم نداشت.

در دقایق پایانی نیمه اول خطای بازیکن آلومینیوم برروی بازیکن حریف و برخوردی که در ادامه صحنه بین دروازه بان گل گهر و بازیکن آلومینیوم اتفاق افتاد باعث شد برای مداوای دو بازیکن، بازی دقایقی متوقف شود.

در نیمه نخست "محمد علی‌نژاد" بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه گل گهر سرنگون شد که به اعتقاد داور تمارض برای گرفتن پنالتی بود و با کارت زرد داور نیز این بازیکن جریمه شد.

در نهایت پس از 45 دقیقه رقابت و با 2 دقیقه وقت اضافه که از سوی داور چهارم بازی اعلام شد، دو تیم موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشده و در پایان 45 دقیقه اول بازی با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

ترکیب آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان مشخص شدآلومینیوم و گل‌گهر با تساوی در نیمه نخست به رختکن رفتند

با شروع نیمه دوم گل گهر بازی تهاجمی به نمایش گذاشت تا جایی که دقیقه 56 خطیبی با وارد کردن "هوشمند" بازیکن دفاعی تیم دست به تغییر در ترکیب این تیم زد با این حال بازی در دقیقه 60 به بعد بیشتر در اختار گل گهر بود هرچند آلومینیوم هم موفق نشد از چند ضربه کاشته خود به خوبی استفاده کند هرچند در دقیقه 61 ضربه بازیکنان گل گهر به شکل خطرناکی از بالای دروازه آلومینیوم اراک به بیرون رفت.

در دقیقه 72 آلومینیوم روی حرکت آریا کیا یک کاشته پشت محوطه جریمه گل‌گهر برای اراکی‌ها به دست آمد که ضربه اسدی به جایی رفت که دروازه بان حریف ایستاده بود تا این موقعیت هم از دست برود.

پس از این، تبریزی بازیکن گل‌گهر در دقیقه 74 ازچند متری ضربه محکمی به سمت دروازه آلومینیوم روانه کرد که با واکنش "پورحمیدی" دروازه بان آلومینیوم توپ از دروازه دور شد تا موقعیت رقیب گرفته شود.

دقیقه 77 با دو تعویض هم زمان و ورود نیما درودی و میثم آقایی، سرمربی آلومینیوم ترکیب را باز تغییر داد که نشان می‌داد خطیبی روی ضربات بلند و ارسال از کناره‌ها طرح و برنامه خاصی درنظر دارد.

دقیقه 81 با فرار نیما درودی این بازیکن در موقعیت خوبی قرار گرفت که البته در مقابل 2 مدافع گل گهر، ضربه درودی به بازیکن سیرجانی برخورد کرد و به آسانی این موقعیت خوب آلومینیوم اراک دفع شد.

در دقیقه 86 برروی خطای روی بازیکنان آلومینیوم یک ضربه کاشته برای این تیم به دست آمد که پس از ارسال توپ، ضربه بازیکن اراک به تیر دروازه برخورد کرد تا این موقعیت از اراکی‌ها گرفته شود.

دقیقه 89 فخرالدینی در محوطه جریمه گل گهر روی زمین افتاد ولی پیش از آن داور بازی اعلام آفساید کرده بود، خطیبی در این دقیقه باز هم دست به تغییر زد و چهارمین تعویض خود را انجام داد.

درحالیکه داور چهارم 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، در دقیقه 92 بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه گل‌گهر روی زمین افتاد که داور اعتقادی به خطا نداشت که موجب اعتراض کادر فنی و نیمکت آلومینیوم شد.

دقیقه93 به دلیل مصدومیت تبریزی، قلعه‌نویی مجبور به تعویض شدو پس از 94 دقیقه دو تیم با نتیجه بدون گل بازی به پایان رسید تا شکست ناپذیری اراکی‌ها در خانه تداوم داشته باشد.

انتها پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محوطه جریمه گل گهر بازیکن آلومینیوم آلومینیوم اراک گل گهر سیرجان دروازه بان اراکی ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند